مزایای خرید اقساطی

خانم رجایی پنجشنبه 12 فروردین 1400 - 15:10
مزایای خرید اقساطی
از مزیت های خرید اقساطی این است که در کوتاه ترین زمان وسیله و اجناس مورد نیازتان را فراهم نمایید. در ادامه به دلایل برتری خرید اقساطی و مزایای خرید اقساطی می پردازیم.


خرید اقساطی

در بازاری که هر روز در حال تغییر است و قیمت ها در حال افزایش است، پس انداز کردن راه حل عاقلانه ای برای خرید کردن نیست. خرید اقساطی می تواند یک تصمیم هوشمندانه و سودآور باشد. تصور کنید که همین امروز به خرید لوازم خانگی احتیاج دارید. زمانی هم برای صرف پس انداز ندارید، پس بهترین راه خرید آسان، لوازم خانگی اقساطی است که کالاهای مورد نیازتان را تهیه نمایید. تا در کوتاه ترین زمان وسیله و اجناس مورد نیازتان را فراهم نمایید. در ادامه به دلایل برتری خرید اقساطی و مزایای خرید اقساطی می پردازیم.

مزایای خرید اقساطی

خرید اقساطی در بازار امروزی مزایای قابل توجهی را دارد که افراد را به سمت و سوی آن کشانیده است و از این مزایا میتوان به موارد زیر اشاره داشت.

خرید در کوتاه ترین زمان

با خرید اقساطی می توانید هر وسیله ای را که لازم دارید در همان زمان خریداری نمایید و نیازی به صرف زمان برای پس انداز کردن پول ندارید.

بالا بردن قدرت خرید

خرید بعضی از کالاها با پس انداز کردن تقریبا کاری غیرممکن است. در شرایط تورم، وقتی برای خرید یک کالای خاص مثل یک دستگاه موبایل و یا تبلت پول پس‌انداز می‌کنید، می‌بینید که با یک جهش ناگهانی در قیمت‌ها، از هدفتان هم دور افتاده اید و حتی اگر هم بعد از آن قیمت‌ها ثابت بمانند، هم چنان فاصله ای بین قیمت ها و پول شما وجود دارد. در همین جا می توان به راهکار مناسبی به نام خرید اقساطی اشاره نمود. خرید شما با انجام خرید قسطی دیگر در حد یک رویا باقی نمی ماند.

انجام خرید هوشمندانه با خرید اقساطی

شما اگر هم پول کافی برای خرید نقدی اجناس دارید، باز هم عاقلانه نیست که به یکباره جیبتان را خالی کنید و همه پولتان را صرف خرید نقدی اجناس کنید. خرید اقساطی، یک نوع از انعطاف‌پذیری مالی برایتان دارد و به سبب آن پس‌انداز نقدی‌تان به‌طور ناگهانی تمام نمی شود.خوب است که همیشه در حسابتان کمی پول پس انداز داشته باشید.

 داشتن پیگیری و نظارت بهتری روی فرایندهای مالی‌تان با خرید اقساطی

با استفاده از مزایای خرید اقساطی می‌توانید هم زمان با بیشتر شدن و گسترش در سبد خریدتان، مدیریت بهتری روی پرداخت‌های ماهانه هم داشته باشید. می توانید یک تصویر واضحی از مخارج کلی خود داشته باشید. که آیا در محدوده بودجه بندی شما وجود دارد یا خیر.

مزایای خرید اقساطی برای فروشنده

وقتی که فروشنده کالای خود به صورت اقساطی می فروشد، می تواند با احتساب هزینه های تامین پول از سرمایه گذاران، پولی بیشتر از بهای نقدی کالا، در زمان بیشتر دریافت کند.

 فرش اقساطی کالا برای فروشنده یک تبلیغ به حساب می آید و می تواند با فراهم آوردن این شرایط آسان برای خرید، مشتریان بیشتری را جذب کرده و فروشش را بیشتر کند. محبوبیت بیشتری هم در بین مشتریانش پیدا می کند.

فرآیند خرید اقساطی

 برای خرید اقساطی به یکسری مقدمات احتیاج است. در ادامه آن ها را بیان می کنیم.

پرداخت مبلغ اولیه:

معمولا بخشی از قیمت کالا در هنگام خرید از مشتری گرفته می شود.

چک یا سفته:

فروشنده به ازای تسهیلاتی که به مشتری ارائه میدهد قطعا چک یا سفته دریافت می کند.

اعتبار مالی یا ضامن:

بعضی از فروشگاه های کالاها، همراه داشتن یک ضامن معتبر برای خرید کالاهایی که قیمت بالا و بهای زیادی هم دارند را جزء شرایط خرید اقساطی می گذارند و مشتری باید یک ضامن معتبر جهت تضمین پرداخت اقساط معرفی کند.

اما خرید اقساطی کالا در فروشگاه معتبر نامیراکالا دارای شرایط بهتر و آسانی در جهت رفاه مشتریان عزیز می باشد. در ادامه این مطلب به شرایط خرید اقساطی از نامیراکالا می پردازیم.

شرایط فروش آنلاین و اقساطی لوازم خانگی از نامیراکالا

  • نیاز به ارائه چک و ضامن ندارد.
  • تعداد اقساط پرداختی شما بستگی به کالایی دارد که خریداری می کنید مثلا خرید لوازم خانگی به صورت 10 قسط انجام می شود.
  • فروشگاه نامیراکالا همانند فروشگاه های دیگر سقفی برای خرید اقساطی قرار داده است. برای خرید قسطی شما می توانید از قیمت 2 میلیون تومان الی 20 میلیون تومان به صورت خرید لوازم خانگی اقساطی انجام نمایید.
  • سن افراد برای خرید اقساطی از نامیراکالا اگر زیر 65 سال باشد نیاز به ارائه چک و ضامن نیست اما اگر سن شما بیشتر از 65 سال باشد نیاز به ارائه چک و ضامن وجود دارد.

مزیت خرید آنلاین و اقساطی لوازم خانگی از نامیراکالا

  1. تامین کالا های برند مورد نظر به صورت مستقیم از کارخانه می باشد و واسطه ها را حذف می کند.
  2. تضمین با کیفیت بودن کالا و سالم بودن آن
  3. تنوع کالا و خدمات ارائه شده
  4. حذف ضامن برای خرید قسطی
  5. سخن آخر 
  6. در فروشگاه نامیراکالا در جهت سهولت فرآیند خرید اقساطی برای بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی، شرایطی آسان در نظر گرفته شده است که مهمترین آن حذف ارائه چک و ضامن توسط خریدار است. با توجه به خرید شما و محصول انتخابی تان تعداد اقساط تعیین می شود. برای خرید اقساطی لوازم خانگی می توانید به سایت ما مراجعه کرده و ثبت نام نمایید و پروفایلی شخصی بسازید و یا می توانید با دفتر فروش نامیراکالا تماس حاصل نمایید.

بازخوردها
    ارسال نظر