خرید اقساطی فرش کاشان

خانم رجایی چهارشنبه 24 دی 1399 - 13:50
خرید اقساطی فرش کاشان
در فروشگاه اینترنتی نامیراکالا می توانید فرش ماشینی را با قیمتی مناسب نسبت به فروشگاه های دیگر تهیه نمایید.


فرش

آدمی فرش را برای حفظ جان و حفاظت از خود در مقابل رطوبت، سرما و گرما به جای استفاده از نی و حصیر یافت. می توان گفت که اولین فرش ها از جنس نمد و پشم بودند. طرح های اولیه فرش گلیم مانند بود. اولین فرش با نقوشی از جانوران و گیاهان خیالی و تصاویر انسانی با لباس های هخامنشیان ایجاد شد. فرش نمونه ای از ذوق و قریحه است و فرش ایرانی نمونه و تصویری از هنر ایرانی است. امروزه علاوه بر موارد استفاده کاربردی از فرش برای زیبایی و وجود یک هنر زیبا در منزل استفاده می شود. در این مقاله به موضوع خرید اقساطی فرش کاشان می پردازیم.

خرید فرش

امروزه با توجه به تنوع و انواع زیادی از فرش ها پروسه خرید فرش می تواند سخت باشد. با توجه به کیفیت های مختلفی که از فرش ها وجود دارد، بهتر است قبل از خرید اطلاعاتی راجع به خرید خود داشته باشید. در ادامه موارد لازم را بیان می کنیم.

خرید اقساطی فرش کاشان

انتخاب برند فرش ماشینی

فرش ماشینی در ایران در اندازه های متنوع مانند 6 متری، 9 متری و 12 متری وجود دارد. می توان گفت که بهترین فرش فرشی است که در کارخانه فرش با بهترین دستگاه ها و الیاف ها با کیفیت بالا و قیمتی مناسب وارد بازار می شود.

برای یک خرید مطمئن می توانید به وب سایت نامیراکالا مراجعه کرده و یک خرید راحت هم نقدی و هم اقساطی را داشته باشید.

خرید فرش کاشان

فرش کاشان از بهترین برندها در گروه فرش های ماشینی است. می توانید با توجه به محدودیت های خرید حضوری به طور اینترنتی و آنلاین از نامیراکالا ثبت سفارش داشته باشید. خرید فرش می تواند هم نگاه فنی و هم سلیقه ای داشته باشد.

پیشینه فرش کاشان

اولین فرش ماشینی در ایران در دهه 50 و در شهرستان کاشان توسط ماشین پارچه بافی ژاکارد بافته شد و بعد روانه بازار گشت. استقبال زیادی برای فرش های ماشینی صورت گرفت و مردم از فرش های ماشینی افرادی به فکر مراکزی برای تولید فرش ماشینی افتادند و رفته رفته کارخانه های زیادی در جهت تولید و عرضه فرش ماشینی در کشورمان به ویژه شهر کاشان به وجود آمد. در نتیجه تحولی عظیم در صنعت فرش ماشینی به وجود امد که امروزه ایران در رتبه 5 از صادرکنندگان فرش ماشینی قرار گرفته است و شهرستان کاشان بیش از 70% از این صادرات را به خود اختصاص داده است.

فرش کاشان

انتخاب رنگ زمینه فرش

این از موضوعات و نکات سلیقه ای است که باید با دیگر دکوراسیون ها و تم رنگی که در منزل وجود دارد هم خوانی لازم را داشته باشد. اگر در منزلتان رفت و آمد زیاد است، بهتر است که فرشی را با زمینه تیره رنگ انتخاب نمایید. فرش چرک تاب می تواند یک انتخاب خوبی باشد. در فروشگاه اینترنتی نامیراکالا می توانید انواعی از مدل ها را دیده و خرید فرش ماشینی کاشان را در انواعی از مدل و رنگ بر اساس سلیقه شخصیتان داشته باشید.

جنس الیاف فرش ماشینی

از موارد مهم در انتخاب یک فرش، بافت و الیاف آن فرش است. در انتخاب فرش خیلی مهم است که به این دو مورد توجه شود. بهترین و پرفروش ترین فرش ها آنهایی هستند که با نخ اکریلیک تهیه شده اند. علاوه بر این که این فرش بسیار نرم می باشد، همچنین از دوام و استحکام خوبی هم برخوردار است.

گاهی فرش های ماشینی از ترکیب پلی پروپیلن و اکریلیک تهیه می شوند که دارای دوام کمتری هستند و در برابر نور خورشید هم مقاومت کمی را از خود نشان می دهند.

نکات مهم در انتخاب فرش در خرید اینترنتی

اگر به دنبال یک فرشی با کیفیت و قیمتی مناسب هستید، می توانید فرش ماشینی کاشان را با شرایط فروش ویژه در فروشگاه اینترنتی نامیراکالا داشته باشید.

می توانید در فروشگاه نامیراکالا فرش ماشینی را با قیمتی مناسب نسبت به فروشگاه های دیگر تهیه نمایید. می توانید در این فروشگاه با شرایط ویژه خرید مقرون به صرفه ای را داشته باشید.

ویژگی فرش کاشان

وجود لچک در چهارگوشه فرش و ترنج در مرکز فرش کاشان موجب ایجاد مرغوبیت و خاص بودن فرش کاشان می شود. این مورد از دلایلی است که باعث جذابیت و محبوبیت فرش کاشان شده است. رنگ قرمز یا روناسی که در فرش کاشان به کار گرفته شده است، بسیار شناخته شده است که در فرش های جوشقانی زیاد دیده می شود که امروزه در فرش های ماسینی بسیار کاربرد دارد.

در قسمت پشت فرش کاشان یک برچسب وجود دارد که تمام مشخصات فرش در آن ذکر شده است. هنگام خرید باید به این برچسب توجه شود.

فرش ماشینی کاشان از طرحهای چون

  • اسلیمی
  • شاه عباسی
  • واگیره ای
  • گلدانی
  • شگارگاهی و غیره

فروش فرش اقساطی

استفاده می کند. معروفترین طرح های فرش کاشان، فرش با طرح افشان و شاه عباسی است.

شرایط خرید اقساطی در نامیراکالا
  • در خرید لوازم خانگی اقساطی از سایت نامیراکالا نیازی به ارائه چک و ضامن نیست.
  • تعداد اقساط بین 5 تا 12 قسط است.
  • در این طرح حداقل خرید 20000000 ریال و حداکثر خرید 200000000 ریال است.
  • در این طرح این نکته بسیار مهم است که در طرح فروش اعتباری هیچ گونه تخفیفی برای به کالا تعلق نمی گیرد.
بازخوردها
    ارسال نظر