خرید اقساطی گوشی موبایل برای مستمری بگیران

خانم رجایی دوشنبه 11 اسفند 1399 - 10:43
خرید اقساطی گوشی موبایل برای مستمری بگیران
نامیراکالا با ایجاد شرایط ویژه خرید اقساطی گوشی برای مستمری بگیران توانسته است خدمتی را به این عزیزان داشته باشد و تنوع محصولات را در فروشگاه اینترنتی خود داشته باشد. برای اطلاعات بیشتر به وبسایت ما مراجعه کرده و یا با کارشناسان ما در ارتباط باشید.


خرید اقساطی

کالاهای دیجیتال از کالاهایی است که با توجه به پیشرفت تکنولوژی در زندگی امروز به ناچار در سبد خرید خانواده ها قرار گرفته است. با توجه به بالا بودن قیمت ارز و وابستگی قیمت این کالا به نرخ ارز، وجود شرایطی راحت برای تهیه این کالای دیجیتال  از الزامات است. نامیراکالا برای تهیه این کالای مهم و اولیه در زندگی امروزی شرایطی ویژه را برای مستمری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی فراهم آورده است. خرید اقساطی گوشی برای مستمری بگیران یک فرصتی مناسب برای تقدیر از زحمات این قشر زحمت کش است.

خرید اقساطی گوشی برای مستمری بگیران در نامیراکالا

برای تهیه گوشی و کلا کالاهای دیجیتال در نامیراکالا می توانید بدون مراجعه به بانک و داشتن چک و ضامن با کمترین کارمزد اقدام به خرید اقساطی گوشی موبایل برای مستمری بگیران نمود. شرایط اقساطی بستگی به کالای انتخابی شما دارد که این شرایط اقساطی برای موبایل و کالاهای دیجیتال 6 ماهه می باشد.

خرید گوشی موبایل

امروزه در بازار  کالاهای دیجیتال تنوع محصولات بسیار زیاد است. ایت تنوع در محصولات دیجیتال مخصوصا گوشی تلفن همراه، هم مزایا و هم معایبی را به دنبال دارد. از مزایای این تنوع این است که خریداران حق انتخاب گسترده ای را در تهیه تلفن همراه و گوشی های موبایل را دارند و از طرفی این عیب را دارد که باعث سردرگمی خریداران هم می شود. انتخاب از بین فاکتورهای مهم است که در ادامه به صورت گزینه این فاکتورها را بیان می کنیم.

موبایل اقساطی سامسونگ

  • قیمت
  • برند گوشی
  • سیستم عامل
  • انواع پردازنده
  • میزان رم
  • حافظه داخلی
  • اندازه صفحه نمایش
  • سیم کارت
  • نسل ارتباطی
  • دوام و مقاومت فیزیکی
  • دوربین
  • گارانتی موبایل

خیلی از این عوامل را خریداران به لطف مراجع اطلاع رسانی در سایت ها دانسته و نسبت به آن آگاهی لازم را دارند. در ادامه با مهم ترین این عوامل بیشتر آشنا می شویم.

قیمت گوشی موبایل

قیمت گوشی موبایل به دیگر فاکتورهای انتخاب گوشی تلفن همراه وابسته است. در هنگام انتخاب گوشی تلفن همراه شاهد اختلافات قیمتی زیادی می شویم که دلیل آن امکاناتی است که یک گوشی موبایل دارد. یعنی هرچه که امکانات یک گوشی بیشتر بوده و دارای کمیت و کیفیت بیشتری در قطعات سخت افزاری باشد، دارای قیمت بیشتری است.

یک مورد مهم دیگر در انتخاب گوشی تلفن همراه، سیستم عامل گوشی موبایل است. سیستم عامل اندروید چند سال قبل توسط شرکت گوگل برای گجت ها ارائه شده است که سیستم عامل متن باز حساب می شود. یعنی کاربران برای استفاده از این سیستم عامل نیاز به پرداخت هیچگونه هزینه ای نیستند. اما دو سیستم عامل شرکت اپل و ویندوزفون رایگان نیست و کاربران برای استفاده از آن باید هزینه پرداخت کنند. این هزینه به صورت ضمنی به گوشی موبایل اضافه می شود. ولی با همه این توضیحات، قیمت گوشی تلفن همراه به کیفیت و کمیت سخت افزاری در آن ها وابسته است.

برند گوش موبایل

برای بسیاری از خریداران برند و شرکت سازنده بسیار اهمیت دارد. برای مثال طرفداران اپل به دلیل علاقه به شرکت اپل و طراحی های منحصر به فرد این شرکت در گوشی ها ی موبایل، علاقه مند به تهیه گوشی موبایل با این برند هستند. گوشی آیفون دارای محبوبیت زیادی در بین طرفدارانش است.

گوشی موبایل اپل

برند مطرح دیگر در گوشی تلفن همراه سامسونگ است. این شرکت در تولید کالاهای دیجیتال دارای اعتباز زیادی است. این شرکت کره ای با تولید انواع گجت ها و تنوع بالا و قیمت های منصفانه توانسته است سهم بزرگی از بازار موبایل در جهان را به تصاحب خود درآورد.

کمپانی دیگری که در زمبنه کالاهای دیجیتال و گوشی های موبایل فعالیت دارد، شرکت هوآوی است. این شرکت نسبت به دیگر رقبا جوانتر است. دارای تنوع زیاد در محصولات با قیمت های مناسب است. با توجه به اینکه دارای قیمت پایین تری نسبت به رقبایش دارد، ولی از نظر مشخصات با آن ها برابری می کند. برندهای دیگری هم در زمینه موبایل وجود دارد که در ایران خیلی مطرح نیست.

گوشی  موبایل هوآوی

بودجه خود را هنگام خرید گوشی موبایل مشخص کنید.

هزینه کردن برای گوشی موبایل ارتباطی بین استطاعت مالی و انتخاب گوشی ندارد. ممکن است که فردی خیلی ثروتمند باشد، ولی اقدام به خرید یک گوشی معمولی و ارزان قیمت کند و افرادی هم هستند که بسیار علاقه مند به این کالای دیجیتال هستند و دوست دارند که هزینه ای نسبتا بالا هم پرداخت کنند و از هزینه های دیگر زندگیشان بزنند. پس خیلی مهم است که در هنگام تلفن همراه، هزینه ای را که می خواهید متقبل شوید را مشخص نمایید. این موضوع باعث می شود تا در ابتدای کار انتخابتان محدود شود. نامیراکالا با خرید اقساطی گوشی برای مستمری بگیران این مشکل را برطرف کرده است.

گوشی دو سیم کارت یا یک سیم کارت

از لحاظ کیفی معمولا تفاوت خاصی بین گوشی موبایل با یک مدل خاص که در دو مدل یک سیم کارته و دو سیم کارته ساخته شده است را ندارد. دقت داشته باشید که در یک مدل نه دو مدل متفاوت ، اما شاید استثنا هم وجود داشته باشد. مثلا تفاوت داشتن در حافظه داخلی و دیگر موارد را شامل شود.

  • نکات مهم در هنگام خرید گوشی موبایل
  • به دنبال تبلیغات نروید
  • تحقیق کنید.
  • به بودجه خود توجه کنید.
  • فقط به خاطر وفاداری به یک برند خاص خرید نکنید.
  • الویت ها را حتما مشخص کنید.
  • بهترین مدل ها را در سال گذشته در نظر بگیرید.
سخن آخر

نامیراکالا با ایجاد شرایط ویژه خرید اقساطی گوشی برای مستمری بگیران و لوازم خانگی اقساطی توانسته است خدمتی را به این عزیزان داشته باشد و تنوع محصولات را در فروشگاه اینترنتی خود داشته باشد. برای اطلاعات بیشتر به وبسایت ما مراجعه کرده و یا با کارشناسان ما در این امر در ارتباط باشید.

 

بازخوردها
    ارسال نظر