خرید مبل اقساطی از فروشگاه اینترنتی

خانم رجایی دوشنبه 25 مرداد 1400 - 11:53
خرید مبل اقساطی از فروشگاه اینترنتی
در خرید مبل اقساطی از طریق برخی از سایت نامیرا کالا نیازی به ارائه چک و ضامن ندارد اما برای برخی لازم است، تعداد اقساط بین 5 تا 12 قسط است


خرید مبل اقساطی

مبل اقساطی

خرید مبل اقساطی در برخی از فروشگاه های کشور چه فروشگاه های اینترنتی و چه فروشگاه های حضوری امکان پذیر است. خرید قسطی به علت شرایط اقتصادی نابسامان و کاهش قدرت خرید، امروزه در کشور برای تهیه انواع لوازم خانگی از جمله انوع مبل ها، فرش ها، یخچال ها و تلویزیون ها و...باب شده است.

در ادامه این مقاله نکات مهم خرید مبل به صورت قسطی و مزایای این نوع خرید را برای شما بیان خواهیم کرد و یکی از بزرگترین و معتبر ترین فروشگاه ها در زمینه فروش انواع لوازم خانگی به صورت اقساطی از جمله مبلمان را نیز به شما معرفی می کنیم.

خرید مبل اقساطی از فروشگاه اینترنتی

 از آنجا که مبلمان و سرویس خواب در زندگی و خانه ‌های امروزی یکی از وسیله‌ های کاربردی و ضروری به حساب می‌ آیند و بسیاری از افراد برای تغییر دکوراسیون منزل خود و یا هنگام خرید جهیزیه، به دنبال خرید این وسایل هستند ممکن است هزینه کامل برای پرداخت یک باره این وسایل ضروری را نداشته باشند و بنابراین مجبور باشند از روش دیگر یعنی خرید اقساطی برای تهیه این لوازم مهم اقدام نمایند.

در این شرایط می توانند با ارائه مدارک لازم به فروشگاه های اینترنتی و حضوری، این لوازم را برای منزل خود و یا به عنوان جهیزیه عروس برای فرزندان خود با شرایط قسطی تهیه نمایند.

شرایط خرید مبل اقساطی

برای خرید هر نوع از لوازم خانگی از جمله انواع مبلمان هر سایت و فروشگاه شرایط خاص خود را دارا است.

فروشگاه نامیرا کالا سعی دارد با فراهم آوردن شرایط خرید مبلمان به صورت اقساطی گام موثری در جهت رفاه حال مشتریان خود بردارد. برخی از شرایط خرید قسطی مبل در فروشگاه آنلاین نامیرا کالا به شرح زیر است:

1- در خرید اقساطی مبل از طریق برخی از سایت های مختلف مانند نامیرا کالا نیازی به ارائه چک و ضامن ندارد اما برای برخی لازم است

2- تعداد اقساط جهت تهیه کالا های مورد نیاز از این فروشگاه، مانند خرید مبل اقساطی بین 5 تا 12 قسط است که کار مشتری را برای خرید بسیار آسان می کند

3- حداقل خرید از این فروشگاه برای انواع کالا مانند مبلمان در هر ماه بین حداقل 20،000،000 ریال و حداکثر 200،000،000 ریال است که به مشتری امکان می دهد بهترین نوع مبل مورد نیاز خود را بدون در نظر گرفتن قیمت آن خریداری نماید.

4- تعداد اقساط کالا در این فروشگاه برای لوازم مختلف به صورت زیر است

  • لوازم خانگی نظیر مبلمان راحتی 12 ماهه
  • کالای دیجیتال 6 ماهه
  • لوازم دندانپزشکی 10 ماهه
  • بیمه خودرو 8 و 6 ماهه

5- سن متقاضی برای خرید مبل اقساطی از طریق این فروشگاه می بایست زیر 65 سال باشد و در صورتی که سن مستمری بگیر بالای 65 سال باشد با ارائه یک ضامن زیر 65 سال که دارای چک باشد می تواند خرید خود را انجام دهد که در این صورت اخذ کپی کارت ملی و شماره تماس و آدرس ضامن ضروری است.

مراحل و نحوه خرید مبل اقساطی

مبل قسطی

برای خرید مبل به صورتی قسطی از فروشگاه های مختلف اینرنتی می توان به شکل زیر اقدام کرد.

1- ورود به سایت و ثبت نام جهت ایجاد پروفایل شخصی و یا تماس با دفتر فروش فروشگاه مد نظر برای خرید اقساطی مبلمان.

2- ارائه مدارک مورد نیاز مانند آخرین فیش حقوقی، پیرینت سه ماهه حساب ممهور به مهر بانک، و کپی شناسنامه و کارت ملی از طریق اپلیکیشن واتس آپ به شماره فروشگاه مد نظر و یا مراجعه حضوری به دفتر فروش فروشگاه

3- انتخاب مبلمان مدنظر و ثبت سفارش به صورت آنلاین و اینترنتی یا به صورت غیر آنلاین.

4- بررسی مدارک توسط کارشناسان  فروشگاه مد نظر و تماس با مشتری جهت تکمیل فرایند و خرید خود.

5- تایید کالای فروش اعتباری و دادن ضمانت چند روزه یا چند ماهه به مشتری

6- ارسال رایگان مبلمان درب منزل مشتری و یا صدور معرفی نامه جهت خدمات مورد نیاز به صورت اقساطی

مزایای خرید مبل اقساطی

خرید مبل اقساطی، مزایای بسیار زیادی دارد که برخی از آنها عبارتند از:

  1. تامین مبلمان از برند مورد نظر به صورت مستقیم از کارخانه می باشد و واسطه ها را حذف می کند در نتیجه در کاهش قیمت ها تاثیر خواهد داشت.
  2. تضمین با کیفیت بودن مبلمان و سالم بودن آن نیز یکی از مزایای خرید مبلمان به صورت قسطی از فروشگاه های مختلف است.
  3. تنوع در مدل های مبلمان و انجام در خدمات مربوطه نظیر تحویل درب منزل
  4. حذف ضامن توسط بسیاری از فروشگاه ها برای خرید قسطی مبلمان و در نتیجه خرید آسان و رفاع مشتریان
  5. خرید مبل قسطی

5- امکان خرید مبلمان توسط مشتریان به صورت صد در صد از دیگر مزایای خرید مبلمان به صورت قسطی است زیرا از فشار وارده به آن ها برای پرداخت کامل هزینه جلوگیری به عمل می آید.

6- پس از پرداخت مقداری از پول مبلمان به شکل وجه نقد و متعهد شدن برای پرداخت باقی پول به صورت اقساط، فروشگاه اینترنتی کالای مورد نظر را بلافاصله تحویل می دهد و شما می توانید با گذشت کمترین زمان ممکن آن تحویل بگیرید.

7- خریدن مبلمان که هزینه بسیاری دارند به صورت قسطی، بار و فشار مالی را از دوش خریدار کم می کند و می تواند با اطمینان بیشتر و بدون استرس خرید خود را انجام دهد.

8- از مهمترین مزایای خرید مبل اقساطی در برخی فروشگاه ها عدم نیاز به پیش پرداخت است که در این صورت بزرگترین کمک به مشتری خواهد بود و این مسئله باعث می شود که خرید به این شرط در برخی فروشگاه ها نسبتا بالا باشد.

جمع بندی

در این مقاله راجه به خرید مبل اقساطی از برخی فروشگاه های اینترنتی و حضوری مانند فروشگاه نامیرا کلا بحث کردیم و نیز، شرایط، مراحل و مزایای این نوع خرید را بیان نمودیم.

قیمت انواع مبلمان و لوازم خانگی در سایت نامیرا کالا نسبت به بسیاری از دیگر فروشگاه های اینترنتی و اقساطی؛ پایین تر است و امکان خرید اقساطی مبلمان بدون نیاز به ضامن و پیش پرداخت از آن وجود دارد.  

بازخوردها
    ارسال نظر