خرید اقساطی مبل

خانم رجایی پنجشنبه 13 خرداد 1400 - 12:39
خرید اقساطی مبل
خرید اقساطی مبل و سرویس خواب در فروشگاه بزرگ نامیراکالا با شرایط ویژه و منحصر به فرد در جهت خدمت رسانی به هموطنان عزیز ایجاد شده است. می توانید با آگاهی از شناخت شرایط فروش اقساطی در نامیراکالا بهترین خرید را تجربه کنید.


خرید اقساطی مبل

با توجه به گران شدن لوازم خانه و بالا رفتن هزینه ها فروش اقساطی می تواند کمک بزرگی به مشتریان و متقاضیان خرید لوازم خانگی باشد. خرید اقساطی مبل و سرویس خواب در فروشگاه بزرگ نامیراکالا با شرایط ویژه و منحصر به فرد در جهت خدمت رسانی به هموطنان عزیز ایجاد شده است. می توانید با آگاهی از شناخت شرایط اقساطی در نامیراکالا بهترین خرید را تجربه کنید.

خرید مبل

شرایط خرید اقساطی مبل در نامیراکالا

  • خریداران محترم با توجه به شرایط موجود، برای خرید مبل اقساطی در نامیراکالا ملزوم به ارائه چک و ضامن نیستند. برای مطالعه کامل و بیشتر درباره شرایط خرید اقساطی به سایت نامیراکالا مراجعه کنید.
  • حداقل خرید در فروشگاه نامیراکالا 20000000 ریال و حداکثر خرید 200000000 ریال می باشد.
  • پرداخت اقساط برای خرید مبل اقساطی 12 ماهه است.

مراحل خرید اقساطی مبل از نامیراکالا

  • ورود به سایت نامیراکالا و ساخت پروفایل شخصی
  • ارائه مدارک مورد نیاز برای خرید اقساطی مبل
  • انتخاب کالا و خدمات مورد نیاز برای مشتری
  • چک کردن مدارک مشتری توسط کارشناسان
  • تایید کردن قسمت فروش
  • ارسال کالا درب منزل مشتری و یا صادر کردن معرفی نامه برای خرید قسطی

ارسال مبل اقساطی از نامیراکالا 

اگر خرید مبل از نامیراکالا به صورت نقدی باشد، ارسال کالای شما دو روز کاری برای تهران و پنج روز کاری برای شهرستان است. اما اگر خرید مبل اقساطی از طرف مشتری صورت گیرد، زمانی که مدارک باید کامل شود هم به این پروسه اضافه می شود. 

حال که با خرید اقساطی مبل در نامیراکالا آشنا شدیم، بهتر است درباره ویژگی ها و خصوصیات یک مبل خوب هم بدانیم تا در هنگام خرید بهترین و درست ترین انتخاب را داشته باشیم. اول آنکه مبل به دسته های مختلفی تقسیم می شود. دسته بندی مبل به شرح زیر است. 

دسته بندی مبل

مبل ها بر اساس ساختمانشان به دسته های مختلفی تقسیم می شوند که هر کدام استفاده و کاربرد مخصوص به خود را دارد. از دسته های مختلف مبل می توانیم به موارد زیر اشاره داشته باشیم.

  • استیل یا سلطنتی
  • نیم استیل که هم خصوصیات مبل استیل و هم راحتی را دارد.
  • مبل راحتی

مبل استیل

چگونه مبل خوب بخریم؟

از مواردی که در زندگی به افراد لذت می دهد، استراحت کردن روی یک مبل راحتی است. بعد از یک روز کاری استراحت روی مبل و نوشیدن چای می تواند بسیار لذت بخش باشد. اما اینکه چه مبل راحتی را انتخاب کنیم هم یک مورد مهمی است که باید درباره آن بدانیم. در ادامه به نکات مهم در خرید یک مبل راحتی خوب می پردازیم.

اندازه و ابعاد مبلمان

مبل باید متناسب با اندازه خانه انتخاب شود. فضای نشیمن و اتاق پذیرایی خود را باید بشناسید و بعد از آن اقدام به خرید مبل نمایید. اگر فضای خانه شما کوچک است و مبل تمام ست هفت نفره در آن جای نمی گیرد، می توانید با کم کردن تعداد آن، خرید خود را به صورت نیم ست انجام دهید تا فضای خانه شما خیلی اشغال نشود.

اگر اتاق نشیمن خانه شما باریک و کوچک است. باید مبلمانی برای همان ابعاد انتخاب کنید و به گونه ای قرار دهید که فضای اتاق برای انجام کارها و عملکرد مناسب باشد و حرکت افراد منزل را مختل نکند.

مثلا در یک فضای باریک و کوچک و مستطیل شکل بهتر است مبل در یک سمت اتاق و به تعداد لازم قرار بگیرد و ترجیحا از کاناپه استفاده شود. ممکن است دیگر اصلا لازم به قرار دادن میز وسط هم نباشد و از میزهای عسلی کوچک به تعداد استفاده شود. بهتر است در این مواقع از خرید ست های مبل به تعداد زیاد پرهیز کنید. چون نه زیبایی ایجاد می کند و نه راحتی برای شما به همراه دارد. 

توجه به کاربرد مبلمان

از نکات مهم در خرید مبل این است که کاربرد آن را هم در نظر بگیرید. مثلا اگر می خواهید مبلی برای تماشای تلویزیون خریداری کنید باید راحتی و از مدل های ال شکل و یا U شکل باشد. ایجاد فضا هم با این نوع مبل خیلی صمیمی می شود.

توجه به کیفیت بدنه مبل

شکل دسته مبل و کیفیت آن از موارد دیگری است که باید هنگام خرید مبل اقساطی به آن دقت شود. مثلا اگر می خواهید مبل راحتی تهیه کنید، دسته مبل باید نرم و ابعاد مناسبی داشته باشد تا شما هنگام استراحت و تماشای برنامه راحت باشید. پس حتما به این مورد هم دقت شود.

کیفبت بدنه مبل

توجه به فوم به کار رفته در مبل

از نکات مهم در خرید مبل اقساطی خوب توجه به فوم و اسفنج مبل است. اغلب انتخاب تشک های مبل بهترین انتخاب است.  برای اینکه خیلی راحت قابل شستشو هستند. فوم سرد برای مبل می تواند انتخاب درستی باشد ولی اگر در جایی به جای فوم از اسفنج استفاده شده است اندازه 30 کیلویی انتخاب خوبی است.

جنس و نوع پارچه رو مبلی

دقت در انتخاب پارچه رو مبلی مخصوصا برای مبل های راحتی که پارچه استفاده شده در آن بیشتر است اهمیت زیادی دارد. مدل و طرح پارچه با توجه به دیزاین و دکوراسیون خانه شما انتخاب و خریداری می شود. ولی برای تهیه یک پارچه با جنس خوب باید از انواع بادوام آن استفاده کنید. البته که جنس پارچه با توجه به مدل مبلمان شما گزینش و انتخاب می شود. 

انتخاب رنگ مبلمان

انتخاب رنگ مبلمان

انتخاب رنگ مبلمان همان انتخاب رنگ پارچه مبل است که بر اساس دکوراسیون خانه و رنگ فرش و پرده شما تعیین می شود. البته به این نکته توجه کنید که مبل اگر برای استفاده در اتاق نشیمن است و زیاد مورد استفاده است از رنگ های خیلی روشن استفاده نشود. اگر هم که بچه کوچکی دارید باز هم بهتر است از رنگ های چرک تاب استفاده شود.

قیمت مبلمان

قیمت مبلمان با توجه به جنس چوب و اچه تعیین می شودو نسبت به آن متغیر است. مبلی که در آن مثلا از چوب راش استفاده شده است گرانتر از انواع دیگر است. اما در مبل های راحتی معمولا از چوب های ارزانتر به نام چوب سفید استفاده می کنند. این همان چوب کاج است که جنس خوبی نیست. مبل راحتی هم با توجه به انواع مدل های آن تعیین قیمت می شود. مثلا مبل چستر به دلیل ریزه کاری ها و ظرافت بیشتری که در کار دارد هم کیفیت بهتری دارد و هم قیمتش نسبتا بیشتر است.

یک عامل دیگری که در تعیین قیمت مبل تاثیرگذار است، پارچه ای است که در ساخت مبل به کار رفته است. در پارچه انواع مختلفی از پارچه رو مبلی وجود دارد. پارچه های ترک، چینی درجه یک، مالزی و کره ای و غیره از انواع پارچه ای موجود در بازار هستند.

یک مورد دیگر در تعیین قیمت مبل، تعداد آن است. اینکه مبل تمام ست می خواهید تهیه کنید یا تمایل به خرید نیم ست را دارید. مبل تک نفره، دو نفره و سه نفره هر کدام بر طبق فرمول محاسبه قیمت مبل، تعیین قیمت می شوند. یعنی مبل تک نفره یک واحد، مبل دو نفره یک واحد و نیم و مبل سه نفره دو واحد حساب می شود.

سخن آخر

در این مطلب به نکات مهمی که باید قبل از خرید مبلمان به آن توجه کرد پرداختیم. حال اگر تمایل به خرید را دارید، برای خرید اقساطی مبل از فروشگاه نامیراکالا و گرفتن اطلاعات با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید. علاوه بر خرید اقساطی مبل می توانید خرید لوازم خانگی اقساطی را هم از این فروشگاه داشته باشید.

بازخوردها
    ارسال نظر