خرید اقساطی گوشی موبایل شیائومی

خانم رجایی چهارشنبه 20 اسفند 1399 - 12:16
خرید اقساطی گوشی موبایل شیائومی
نامیراکالا با ایجاد شرایط ویژه خرید اقساطی گوشی شیائومی برای مستمری بگیران و لوازم خانگی اقساطی توانسته است خدمتی را به این عزیزان داشته باشد. برای اطلاعات بیشتر به وبسایت ما مراجعه کرده و یا با کارشناسان ما ارتباط بگیرید.


خرید اقساطی گوشی موبایل شیائومی

گوشی موبایل شیائومی در کشور چین ساخته می شود. فعالیت های این برند با توجه به بلند پروازی هایش به کشورهای دیگری چون اندونزی، چین، هند، سنگاپور و روسیه هم رسیده است. نکته مهمی که درباره گوشی های شیائومی خوب است که اشاره کنیم، این است که بهترین پک ها و رم های این گوشی ها در کشور هند موجود هستند. با توجه به بالا بودن گوشی تلفن همراه در بازار امروز می توانید خرید اقساطی گوشی موبایل شیائومی را از نامیراکالا داشته باشید.

خوب است در این مطلب بیشتر با این برند از گوشی های تلفن همراه آشنا شویم . در ادامه مزایا و معایب این گوشی ها را بیان می کنیم.

درباره شیائومی

این شرکت در سال 2010 در چین تاسیس شده است. توانسته است بزرگترین بازار را برای محصولاتش در کشورهایی چئن چین و هند برقرار کند. این شرکت با گرفتن جایگاه سامسونگ در هند، توانست به پرفروش ترین گوشی های هوشمند در آن کشور تبدیل بشود. تا جایی که بعضی ها برند شیائومی را به عنوان اپل شرق می شناسند.

شیائومی در ایران

شیائومی در ایران در عرصه فروش گجت های هوشمند و محصولات خانگی ایجاد شد. همواره جدیدترین محصولات روز دنیا را با بهترین کیفیت و قیمت در اختیار مشتریان قرار می دهند.

مزایای گوشی های شیائومی

گوشی شیائومی

اگر به دنبال یک گوشی با قیمت مناسب و ارزان هستید می توانید گوشی موبایل شیائومی را انتخاب نمایید. این برند دارای تنوع زیادی در گوشی های تلفن همراه است. این شرکت دارای سیاست بازاریابی متفاوتی از سایر کشورها را دارد. هزینه ای را بابت تبلیغات نمی دهد و در نتیجه دارای قیمت خوب و مناسبی است. از نقاط قوت این مدل گوشی تلفن همراه موارد زیر است.

  1. استفاده از پردازنده‌هایی با قدرت بالا کوالکام در میان‌رده و حتی پایین‌رده‌ها که بهترین امتیازات بنچمارک را برای مدل‌های این شرکت داده است.
  2. ارائه بالاترین آپشن‌های سخت‌افزاری که ممکن می باشد از لحاظ حافظه داخلی، رم و تراکم پیکسل نمایشگر به نسبت قیمت مناسب
  3. دارای کیفیتی بسیار خوب و عالی لنزهای موجود در دوربین، به ویژه برای عکاسی در زمان هایی که نور کم بوده و همچنین شب که می‌توان آن را جزو بزرگترین نقطه قوت‌های مدل‌های مختلفxiaomi  شمرد.
  4. دارای قیمت بسیار مناسب و اقتصادی است.
  5. امکانات نرم افزاری اختصاصی ارائه شده در قسمت تنظیمات گوشی وجود دارد.
  6. مدت زمان بالای عمر گوشی های شیائومی

نقاط ضعف گوشی های شیائومی

با توجه به اینکه هر وسیله الکترونیکی دارای نقاط مثبت و منفی می باشد. این گوشی ها هم ممکن است در مواردی ضعیفتر عمل کند که بسیار طبیعی است و آن ها بیان می کنیم.

  1. تنوع کم پایین رده ها
  2. کمبود قطعه های سخت افزاری مهم در بازار ایران
  3. ضعف های نرم افزاری که بیشتر هم بر روی نشخه های پک چین می توان دید
  4. دارای وزن بیشتری نست به مدل های گوشی سامسونگ

آیا قیمت پایین گوشی های شیائومی دلیلی بر پایین بودن کیفیت در این گوشی ها است؟

قیمت پایین محصولات و گوشی های سیائومی دلیلی بر ناکارآمدی در این گوشی ها نیست. فراموش نشود که قیمت پایین این گوشی ها به علت سیاست های متفاوت شرکت شیائومی در تبلیغات میباشد. خیلی از گوشی های تلفن همرا ه وجود دارند که دارای قیمت بالایی هستند ولی در خیلی موارد دارای ضعف می باشند و علت گرانی تبلیغات بالای برند و شهرت خود برند می باشد.

اگر قیمت مناسب را در کنار خدمات عالی مد نظر دارید می توانید با خیال راحت گوشی های شیائومی را تهیه کرده و همچنین خرید اقساطی گوشی موبایل شیائومی را از نامیراکالا داشته باشید.

گوشی شیائومی

خط تولید گوشی های شیائومی

شیائومی هم مانند هر برند دیگری دارای خط تولیدهای متفاوت و همچنبن مناسب با نیاز افراد و جامعه تولید و عرضه می کند. به معرفی 4 خط تولید فعال و محبوب در گوشی های موبایل شیائومی می پردازیم.

  • خط تولید MI

تولید کننده گوشی های موبایل بالارده و پرچمدار است.

  • خط تولید REDMI

مسئولیت تولید گوشی های میان رده است.

  • خط تولید BLACK SHARK

تولید کننده گوشی ها با قدرت بالای کیمینگ

  • خط تولید POKO

تولید گوشی های میان رده و مناسب گیم را بر عهده دارد.

  • نمایندگی گوشی شیائومی

فروشگاه های بسیاری در سرتا سر ایران وجود دارند که تمرکزشان را بر روی فروش تخصصی این گوشی ها قرار داده اند.

خرید اقساطی گوشی موبایل شیائومی از نامیراکالا

نامیراکالا با ایجاد شرایط ویژه خرید اقساطی گوشی شیائومی برای مستمری بگیران و لوازم خانگی اقساطی توانسته است خدمتی را به این عزیزان داشته و تنوع محصولات را در فروشگاه اینترنتی خود داشته باشد. برای اطلاعات بیشتر به وبسایت ما مراجعه کرده و یا با کارشناسان ما در این امر در ارتباط باشید.

بازخوردها
    ارسال نظر