فروش موبایل اقساطی

خانم رجایی دوشنبه 13 بهمن 1399 - 14:19
فروش موبایل اقساطی
نامیراکالا فروشگاهی معتبر و خوشنام در فروش لوازم خانگی اقساطی است. دارای تنوع محصولات بسیاری است که برای تهیه موبایل اقساطی با شرایط وبژه می توانید با کارشناسان ما در نامیراکالا در تماس باشید.


انتخاب موبایل 

داشتن موبایل یا تلفن همراه از ملزومات زندگی امروز است. از کاربردی ترین وسایل شخصی امروزی می توان به موبایل اشاره داشت که در دسترس همه قرار دارد. تلفن همراه دارای قیمت نسبتا بالایی است. هم باید در انتخاب آن کوشا و بادقت باشیم و هم بتوانیم به راحتی آن را تهیه کنیم. این دو مورد دارای اهمیت هستند که فروش موبایل اقساطی می تواند راه حلی برای اجرای هر دو مورد باشد. در ادامه این مقاله به فاکتورهای مهم در انتخاب گوشی و چگونگی فروش موبایل اقساطی در نامیراکالا می پردازیم.

موبایل قسطی

فاکتورهای مهم در انتخاب گوشی

شاید در نگاه اول از فاکتورهای مهم در انتخاب گوشی همراه دوربین آن عملکرد و قدرت پردازش آن باشد. ولی عوامل مهم دیگری هستند که امروزه بیشتر دارای اهمیت است. از این عوامل می توان موارد زیر را نام برد.

  • پوشش اولفوبیک
  • گوریلا گلس
  • ال سی دی یا اولد
  • نوع حافظه داخلی
  • سیستم نرم افزاری پیش فرض
  • اچ دی آر برای سلفی ها
  • شارژ سریع
  • پشتیبانی از وسایل جانبی
  • اعلان LED
  • ژیروسکوپ

پوشش اولفوبیک موبایل چیست؟

این پوشش یک لایه بسیار نازک روی نمایشگر دستگاه است که از تجمع چربی بر روی آن جلوگیری می شود.

گوریلا گلس چیست؟

یک پوشش محافظی است که در خیلی از گوشی ها وجود دارد. یک لایه برای جلوگیری از ضربه شدید به گوشی است.

ال سی دی یا اولد در گوشی همراه چیست؟

برای افراد مبتدی نمایشگرهای ال سی دی درخشان تر هستند ولی نمایشگرهای OLED به اشباع رنگ و عمق رنگ مشکی شناخته می شوند. می توان گفت که انتخاب این مورد کاملا سلیقه ای است.

اچ دی آر برای سلفی به چه معنا است؟

مثلا اگر پشت سر شما نوری وجود داشته باشد، سیستم HDR با دستکاری محدوده دینامیکی، طوری خروجی را در اختیارتان قرار می دهد که تعادل را در آن ایجاد کرده است. اگر سلفی زیاد می گیرید به این قابلیت گوشی توجه کنید.

شارژ سریع

در همه گوشی ها به راحتی وجود ندارد ولی موقع خرید خوب است که به این قابلیت جهانی و یا اختصاصی توجه شود.

سیستم عامل در موبایل

از موارد مهم در انتخاب موبایل اقساطی این است که یه سیستم عامل آن توجه زیادی بشود. بهتر است توضیح مختصری درباره سیستم عامل موبایل داده شود.

در واقع سیستم عامل یک رابط بین کاربر و سخت افزار به حساب می آید. از معرفترین سیستم عامل ها IOS و اندروید است. IOS مخصوص گوشی های آیفون است و در برندهای دیگر کاربردی ندارد و مورد استفاده قرار نمی گیرد. از مشخصات و ویژگی های مهم در سیستم عامل اندروید این است که تا سالهای پس از تولید هم می توان بروزرسانی کرد و تمام آپدیت ها را انجام داد.

اگر هم امنیت در گوشی برایتان اهمیت دارد، انتخاب گوشی های آیفون برای شما مناسب است. در نتیجه با این سیستم عامل یعنی IOS آزادی کمتری نسبت به گوشی های دیگر با سیستم عامل های دیگر را دارید.

سیستم اندروید دارای ویژگی هایی است که شامل حال گوشی های آیفون نمی شود. از این ویژگی ها می توان به این مورد اشاره داشت که هنگامی که گوشی را به کامپیوتر متصل کنید، می توانید به تمام اطلاعات آن دسترسی پیدا کنید. این گوشی ها محدودیتی برای نصب برنامه های مختلف بر روی گوشی را ندارند و هر برنامه ای را می توانید بر روی آن نصب نمایید. پشتیبانی نرم افزاری در گوشی های اندروید کوتاه مدت است.

سیستم عامل موبایل

فروش موبایل اقساطی

با توجه به بالارفتن ارز و در نتیجه قیمت گوشی همراه و موبایل، فروش موبایل اقساطی شرایطی ویژه برای تهیه آسان این وسیله لازم و کاربردی است. در فروشگاه اینترنتی نامیراکالا می توانید با شرایطی مناسب اقدام به تهیه موبایل مورد نظرتان کنید. در ادامه با شرایط خرید موبایل اقساطی آشنا می شوید.

شرایط خرید اقساطی در نامیراکالا

نامیرا کالا برای شرایط اقساطی خود یکسری ویژگی هایی را ایجاد کرده است که بستگی به خرید شما دارد.

  • لوازم خانگی 10 ماه می تواند باشد.
  • کالا های دیجیتال 6 ماه
  • دندانپزشکی 10 ماه
  • مبلمان راحتی 12 ماه
  • بیمه ماشین 6 الی 8 ماه

شرایط فروش موبایل اقساطی

موبایل در گروه کالاهای دیجیتال قرار می گیرد که می توانید از نامیراکالا تهیه نمایید. نامیرا کالا به جهت آسان کردن شرایط خرید کالای دیجیتال، فروش اقساطی موبایل، تبلت، لپ تاپ، کنسول بازی و غیره را برای قشر زحمتکش جامعه، بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و خانواده محترمشان ایجاد نموده است. می توانید بدون نیاز به مراجعه به بانک، بدون چک و همچنین ضامن با کمترین کارمزد اقدام به تهیه مدارک و سفارشات خود نمایید.

خرید موبایل قسطی

مزایای خرید گوشی اقساطی 

  • می توانید یک گوشی جدید و به روز به صورت اقساطی تهیه کنید. 
  • هر چه قدر پولتان را جمع کنید تا گوشی جدیدی بخرید، مدل ها عوض شده و قیمت ها افزایش پیدا می کند. با خرید اقساطی دیگر همچین مشکلاتی را نخواهید داشت. 
  • چون خرید شما اقساطی است می توانید بدون دغدغه هزینه مدل های زیادی را در مجموعه انتخابی خود بگذارید. 

سخن آخر

نامیراکالا فروشگاهی معتبر و خوشنام در فروش لوازم خانگی اقساطی است. دارای تنوع محصولات بسیاری است که برای تهیه موبایل اقساطی با شرایط وبژه می توانید با کارشناسان ما در نامیراکالا در تماس باشید.

بازخوردها
    ارسال نظر