فروش گوشی قسطی بدون ضامن

خانم رجایی دوشنبه 16 فروردین 1400 - 14:49
فروش گوشی قسطی بدون ضامن
گوشی از لوازم مورد نیاز همگان است و امروزه داشتن آن برای هر فردی امری ضروری به حساب می آید. در این مقاله درباره شرایط فروش گوشی قسطی بدون ضامن در فروشگاه معتبر نامیراکالا می خوانیم.


فروش گوشی قسطی بدون ضامن

در این روزها و حال آشفته بازار و مخصوصا نوسان قیمت ها در حوزه لوازم خانگی و دیجیتالی، شرایط خرید اقساطی می تواند راهی برای آسان تر کردن پروژه تهیه لوازم مورد نیازتان باشد. از لوازمی که مورد نیاز همگان است و داشتن آن برای هر فردی امری ضروری به حساب می آید، خرید گوشی موبایل است. در این مقاله درباره شرایط فروش گوشی قسطی بدون ضامن در فروشگاه معتبر نامیراکالا می خوانیم.

خرید اقساطی

از مزایای خرید اقساطی می توان به افزایش قدرت خرید در خریداران و مشتریان اشاره نمود. امکان پرداخت مبلغ خرید محصولی در چند نوبت قدرت حمایتی و کارایی حساب بانکی شما را بیشتر می کند.

با تقسیم شدن هزینه های سنگین به اقساطی که باید هر ماه با میزان کمتری پرداخت شود، می توان کنترل بهتری بر روی هزینه هایتان داشته باشید. در نتیجه می توانید فرآیند تخصیص بودجه را با کارایی و سهولت بیشتری انجام داده و آن را مدیریت نمایید. 

از موانعی که در خرید اقساطی وجود دارد، تهیه چک و ارائه ضامن معتبر است که برای همه افراد میسر نیست و این مورد، خرید اقساطی را سخت می کند. اما در فروشگاه نامیراکالا بدون ارائه چک و ضامن می توانید به راحتی خرید اقساطی خود را انجام دهید. 

صرفه جویی در وقت و هزینه

شرایط خرید اقساطی 

فروش اقساطی یعنی واگذاری عین کالا به بهایی مشخص به غیر، طوری که تمام یا قسمتی از بهای کالا به اقساطی مساوی یا غیر مساوی در سر رسیدهای معین دریافت شود. اگر بخواهیم یک تعریف کلی تری برای خرید اقساطی داشته باشیم، باید بگوییم که خریدی است که در آن خریدار مبلغ کمی از کالا را پرداخت کرده و کالا را دریافت می کند. سپس متعهد می شود که مابقی را در اقساطی مشخص شده پرداخت کند. معمولا برای خرید اقساطی نیاز به فراهم کردن مواردی است. از این موارد می توان به پرداخت مبلغ اولیه، چک یا سفته و ارائه ضامنی معتبر اشاره داشت. البته که در نامیراکالا این شرایط بسیار راحت تر است و فرآیند خرید سریعتر پیش خواهد رفت. 

شرایط خرید اقساطی در نامیراکالا

فروشگاه نامیراکالا ضمن بهره گیری مناسبی که از تجربیاتش در زمینه فعالیت های اقتصادی و اجتماعی خود، با همراهی بخشی بزرگ از تولید کنندگان محصولات دیجیتال و خدماتی استاندارد و با کیفیت، شرایطی مناسب را برای بازنشستگان تامین اجتماعی ایجاد نموده است تا کالا و خدمات مورد نیازشان را به صورت اقساطی خریداری کنند.

نامیراکالا

در فروشگاه معتبر نامیراکالا دیگر نیازی به ارائه ضامن و چک نیست و راه افراد مستمری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی را برای رسیدن به خرید اقساطی بسیار هموار کرده است. از شرایط خرید در این فروشگاه می توان به گزینه های زیر اشاره کرد.

  • تعداد اقساط جهت استفاده از خدمات و کالای مورد نیاز 5 تا 12 قسط است.
  • حداقل خرید در این طرح 20000000 و حداکثر خرید 200000000 ریال است.
  • در فروشگاه نامیراکالا در فروش گوشی قسطی بدون ضامن هیچگونه تخفیفی صورت نمی گیرد.
  • تعداد اقساط برای کالاهای دیجیتال مثل گوشی موبایل 6 ماه می باشد.
  • سن متقاضی خرید گوشی قسطی بدون ضامن باید زیر 65 سال باشد.
  • هزینه ارسال کالا بر عهده مشتری است.

مراحل فروش گوشی قسطی بدون ضامن در نامیراکالا

  1. وارد شدن به سایت و ساخت یک پروفایل شخصی و ثبت نام و یا تماس با دفتر فروش نامیراکالا
  2. ارائه مدارک مورد نیاز که شامل، آخرین فیش حقوقی، پیرینت سه ماهه حساب ممهور به مهر بانک، شناسنامه و کارت ملی با اپلیکیشن واتس آپ و شماره 09331810881 و یا مراجعه حضوری به دفتر فروش نامیراکالا
  3. انتخاب کالا و خدمات مورد نیاز و ثبت سفارش
  4. بررسی مدارک از طریق کارشناسان نامیراکالا و تماس با مشتری برای کامل کردن فرآیند فروش گوشی قسطی بدون ضامن
  5. تایید واحد فروش اعتباری
  6. ارسال کالا درب منزل مشتری و یا صدور معرفی نامه جهت خدمات مورد نیاز به طور قسطی
  7. مزیت خرید اقساطی گوشی موبایل 

  8. نیاز به ضامن نیست
  9. نیازی به پس انداز پول وچود ندارد. 
  10. انتخاب شما در گوشی موبایل با توجه به خرید اقساطی محدود نمی شود. 
  11. خرید قسطی در کوتاه ترین زمان
  12. برندهای گوشی موبایل موجوددر نامیراکالا 

  13. نامیراکالا در زمینه فروش محصولات دیجیتال بسیار متنوع عمل می کند و تقریبا برای هر نوع سلیقه ای اقدام به تهیه و فروش گوشی موبایل قسطی کرده است. با ارائه بهترین و کاربردی ترین برندها در زمینه فروش موبایل در خدمت شما عزیزان می باشد. از برندهای این فروشگاه می توان به برند سامسونگ، هوآوی و شیائومی اشاره کرد. 

مزیت خرید اقساطی از نامیراکالا

اگر خرید اقساطی لوازم خانگی و یا کالای دیجیتال خود را از نامیراکالا انجام بدهید، مزیت های زیادی شامل حال شما عزیزان می شود . از این مزایا موارد زیر را نام می بریم. 

  • امکان تامین مستقیم و بی واسطه کالا
  • تضمین کیفیت کالا در نامیراکالا
  • تحویل فوری کالای خریداری شده توسط مشتری
  • حذف مراحل خسته کننده اداری در فرآیند خرید اقساطی
  • از همه مهم تر حذف ضامن و اسناد تضمینی از جمله چک برای دریافت کالا و ارائه ضامن
  • سخن آخر 
  • می توانید برای کسب شرایط خرید از لوازم خانگی اقساطی و گوشی قسطی بدون ضامن با کارشناسان نامیراکالا در ارتباط باشید. 
بازخوردها
    ارسال نظر