خرید اقساطی مبلمان راحتی تا 20 میلیون تومان

iran پنجشنبه 25 شهریور 1400 - 09:44
خرید اقساطی مبلمان راحتی تا 20 میلیون تومان
شرایط ویژه و آسان خرید اقساطی مبلمان راحتی تا 20 میلیون تومان از فروشگاه نامیراکالا برای بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی بدون چک و ضامن


خرید اقساطی مبلمان راحتی تا 20 میلیون تومان

خرید مبلمان از وسایل مهمی است که برای تهیه آن دلایل زیادی وجود دارد. مثلا بعد از گذشت مدتی دوست دارید در دکوراسیون منزلتان تغییری ایجاد کنید. یا می خواهید جهیزیه بخرید و یا هر دلیل دیگری که می تواند وجود داشته باشد. اما می دانیم که با توجه به بالا رفتن قیمت های لوازم خانگی مخصوصا مبلمان باید شرایطی راحت در خرید ایجاد شود. نامیراکالا فروشگاه لوازم خانگی است که مبلمان راحتی اقساطی هم به فروش می رساند. خرید اقساطی مبلمان راحتی تا 20 میلیون تومان عنوان مطلبی است که در آن به خرید مبلمان اقساطی می پردازیم. 

مبل راحتی

مبلمان راحتی اقساطی 

با توجه به گران شدن وسایل خانه و بالا رفتن هزینه های زندگی دیگر خرید نقدی سخت شده و بسیاری از فروشگاه ها خرید اقساطی را با شرایط مختلف ایجاد کرده است. هر فروشگاهی شرایط خاص خود را دارد. مثلا بعضی فروشگاه ها پیش پرداخت می گیرند و بعضی دیگر شرایط پیش پرداخت ندارند. مقدار سود از بابت خرید اقساطی هم می تواند متفاوت باشد. بعضی دیگر از فروشگاه ها هم شرایط بسیار بهتری دارند که مشتری را درگیر چک و سفته نمی کنند و بروکراسی های وقت گیر اداری را حذف کرده اند. مثلا در نامیرا کالا این شرایط ویژه برای بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی وجود دارد که بدون چک و ضامن می توانند خرید اقساطی در لوازم خانگی اقساطی و کالاهای دیجیتال و مبلمان راحتی داشته باشند. می توان خرید اقساطی مبلمان راحتی تا 20 میلیون تومان را در نامیراکالا داشت. البته این سقف خرید اقساطی در لوازم خانگی هم وجود دارد. 

مزایای خرید اقساطی مبلمان راحتی تا 20 میلیون تومان در نامیراکالا 

اگر مبلمان قسطی می خواهید خریداری کنید و سلیقه خاص و منحصر به فردی دارید پیشنهاد می کنم از محصولات و مبلمان های راحتی که در فروشگاه نامیراکالا وجود دارد، حتما دیدن نمایید. تنوعی که در مبلمان خانگی این فروشگاه وجود دارد، نظر همه مشتریان را جلب خواهد کرد. 

از مزایای خرید اقساطی مبلمان راحتی تا 20 میلیون تومان در نامیراکالا می توان به کیفیت فنی و مواد اولیه خوبی که استفاده شده است سخن به میان آورد. با خرید مبلمان های این مجموعه تا مدت ها خیال خود را از بابت خرید مبل راحت کنید. ضمانتی که از بابت خرید این مبل ها وجود دارد هم از دلایل مشخص کیفیت بالا در کلیه محصولات شرکت نامیراکالا است. 

مبلمان های نامیراکالا را در انواع رنگ ها و پارچه هایی باکیفیت می توانید به صورت اقساطی خریداری نمایید. بازنشستگان و مستمری بگیران عزیز در تامین اجتماعی هم می توانند بدون پیش پرداخت از خرید اقساطی بهره مند باشند. حتی نیازی به چک و سفته هم نیست. 

نامیراکالا مفتخر است که تاکنون هیچگونه مشتری ناراضی از بایت خرید نقدی و یا اقساطی نداشته و همواره در جهت رضایت مشتریان گام بر می دارد. 

راهنمای خرید اقساطی مبلمان راحتی تا 20 میلیون تومان در نامیراکالا 

برای خرید مبلمان اقساطی در نامیراکالا هم می توان به صورت حضوری و هم آنلاین اقدام نمایید. در خرید آنلاین می توانید وارد وبسایت نامیراکالا شده و ثبت نام نمایید. , وارد دسته بندی محصولات و مبلمان راحتی شوید و خرید خود را انتخاب کرده و انجام دهید. در وبسایت شرایط خرید اقساطی با شرایط مختلف کامل وجود دارد. 

خرید اقساطی مبل راحتی

ویژگی مبلمان راحتی چیست؟ 

  • همانطور که از نام این مبل ها مشخص است دارای نشیمن گاه بسیار راحتی هستند. 
  • ارتفاع در مبل های راحتی نسبت به دیگر مبل ها کم تر است. 
  • دارای دسته های پهن و بالشتی شکل از نوع مبل هستند. 
  • بیشترین چیزی که از مبل راحتی دیده می شود، پارچه آن است. انتخاب جنس و نوع پارچه در انتخاب کلی ما چه از نظر ظاهر و چه از نظر کیفیت به کیفیت کلی در مبلمان راحتی بستگی دارد. 
  • موارد مهم در خرید مبل راحتی اقساطی 
  • به ابعاد مبلمان خود دقت کنید. مبل شما با جایی که قرار است مبلمان در آن مکان قرار گیرد بستگی دارد. 
  • به جنس و رنگ پارچه در مبلمان راحتی خیلی دقت شود. مبل راحتی بیشتر از پارچه تشکیل شده است پس انتخاب یک پارچه در کیفیت و استحکام مبلمان راحتی شما بسیار تاثیر دارد. برای مبلمان راحتی بیشتر از جنس مخمل استفاده می شود که البته جنس مخمل هم در کیفیت های مختلف وجود دارد. جنس پارچه مخمل خوبی را برای مبل راحتی خود انتخاب کنید. 

مبلمان راحتی اقساطی

نحوه چیدمان مبل راحتی 

  • برای چیدمان مبل راحتی بهتر است فضای مناسبی را برای آن انتخاب کنید. مبل راحتی بیشتر در تی وی روم، نشیمن و هر جایی که می خواهید استراحت کنید و یا محفلی گرم و دوستانه را داشته باشید، قرار گرفته می شود. چیدمان مبل راحتی با توجه به فضای محل هم صورت می گیرد. 
  • اگر خانه تان کوچک است و فضای محدودی دارید بهتر است مبلمان راحتی انتخاب کنید. 7 نفره آن را به راحتی می توانید در محیط های که مستطیل شکل است قرار دهید. اگر فکر می کنید چیدمان اصولی نمی شود انتخاب نیم ست از مبل راحتی هم ایده به جایی است. 
  • اگر فضای شما مربع است چیدمان مبل راحتی هم باید مربعی انجام شود. 
  • اگر فضای خانه شما مستطیلی است بهتر است از چیدن مبلمان در یک خط صاف بپرهیزید. چیدمان به صورت خطی ظاهری مصنوعی و نامناسب را به خانه تان می دهد. 
سخن آخر 

برای خرید اقساطی مبلمان راحتی تا 20 میلیون تومان هم می توانید آنلاین اقدام نمایید و هم به صورت حضوری با دفتر فروش در ارتباط باشید. در هر صورت تجربه خوبی را در خرید لوازم خانگی اقساطی با فروشگاه نامیراکالا تجربه خواهید کرد. 

بازخوردها
    ارسال نظر