خرید اقساطی لوازم خانگی برای بازنشستگان

خانم رجایی دوشنبه 29 دی 1399 - 15:14
خرید اقساطی لوازم خانگی برای بازنشستگان
شرکت نامیرا یک شرکت آنلاین در جهت فروش کالا های خانه و خرید اقساطی لوازم خانگی برای بازنشستگان می باشد که به دو صورت می توان خرید داشت، هم اقساطی و هم خرید نقدی.


خرید اقساطی از فروشگاه نامیرا

امروزه خرید اقساطی به دلیل نداشتن هزینه در همان لحظه یکی از معضلات و دغدغه های اصلی جامعه شده است. فروشگاه نامیرا این امکان را به افراد می دهد که اگر همان لحظه امکان خریدن کامل یک وسیله را ندارد می تواند خیلی آسان قسطی خریداری کند.

لوازم خانگی قسطی

خرید اقساطی لوازم خانگی برای بازنشستگان

برای اینکه افراد بتوانند از فروشگاه نامیرا به صورت قسطی خریداری کنند یک سری شرایط شرکت نامیرا برای این افراد در نظر گرفته است. افرادی که تحت نظر تامین اجتماعی، بازنشستگان و خانواده های مربوط به آنان می باشند را پوشش می دهد و اینچنین افراد می توانند به صورت قسطی از فروشگاه نامیراکالا خریداری کنند.

شرایط خرید اقساطی از نامیراکالا

شرکت نامیرا یک سری محدودیت قیمت برای خرید اقساطی لوازم خانگی نیز ایجاد کرده است که بهتر است شما آن را قبل از خرید اقساطی بدانید.

1-خوشبختانه همانطور که در قبل گفته شد برای خرید اقساطی از سایت نامیرا نیاز به ضامن و یا چک نمی باشد.

2-تعداد قسط هایی که باید بدهید در سایت نامیرا حد اقل 5 و حد اکثر 12 قسط می باشد.

3- شما تا یه حد امکان می توانید وسیله مورد نظر خود را خریداری کنید از قیمت 2 میلیون تومان الی 20 میلیون تومان می باشد.

تعداد قسط ها بستگی بر کالا

  • لوازم خانگی 10 ماه می تواند باشد.
  • کالا های دیجیتال 6 ماه
  • دندانپزشکی 10 ماه
  • مبلمان راحتی 12 ماه
  • بیمه ماشین 6 الی 8 ماه

سن مناسب برای خرید اقساطی

اگر شما نیز یکی از افرادی هستید که به دنبال خرید قسطی از سایت نامیرا می باشید باید بدانید که افرادی که زیر 65 سال می باشند می توانند بدون ارائه چک خرید قسطی خود را انجام دهند، اما اگر شما فردی می باشید که سنتان بالای 65 سال است با یک چک که ضامن نیز داشته باشد می توانید انجام دهید.

محصولات موجود در شرکت نامیرا

شرکت نامیرا فکر همه جا را کرده است که اگر محصول مورد نظر شما در شرکت موجود نباشد شما می توانید با بخش فروش تماس گرفته و محصول خود را به آنان بگویید و آنان در اسرع وقت این محصول را برای شما موجود می کند، بعد از موجود شدن شما می توانید خریداری کنید.

انواع محصولات موجود در فروشگاه نامیراکالا

1-کالای دیجیتال

  • گوشی
  • لپ تاپ
  • کنسول بازی
  • تبلت

2- لوازم خانگی

  • یخچال و فریزر
  • ماشین لباسشویی
  • ماشین ظرف شویی
  • تلوزیون
  • اجاق گاز
  • سرویس خواب
  • مایکروویو
لوازم خانگی اقساطی
نهایی کردن خرید

اگر به دنبال این هستید که خرید را توسط سایت انجام دهید بهتر است که این موارد را انجام دهید.

1- ورود به سایت فروشگاه نامیرا و ثبت نام و ایجاد پروفایل شخصی

2-ارائه مدارک مورد نیاز از جمله آخرین فیش حقوقی، پیرینت سه ماه حساب و مهر شده توسط بانک، شناسنامه و کارت ملی از جمله مدارکی می باشد که برای خرید قسطی باید ارائه دهید.

3-کالا خود را انتخاب کنید و خدمات مورد نیاز را انجام دهید و سفارش دهید

4-بعد از اینکه شما 3 مرحله بالا را انجام دادید مدارک شما توسط کارشناسان نامیرا چک می شود در صورت تائید شدن با شما تماس گرفته می شود.

5-تائید واحد فروش اعتباری

6-بعد از اینکه تمام مراحل بالا تکمیل شده کالا به درب خانه شما ارسال شده و مدارک برای تائید احراز هویت مانند کارت ملی و شناسنامه باید ارائه دهید.

این را در نظر داشته باشید که هزینه خرید و ارسال کالا به درب منزل توسط مشتری بوده است و شرکت نامیرا این هزینه را ارسال و یا دریافت نمی کند.

دلایل خرید قسطی از نامیراکالا

شرکت نامیرا در صورت خرید اقساطی شما به شما یک سری تضمین های خاص را می دهد که این شرکت را نسبت به شرکت های دیگر برتر و متمایز تر می سازد.

1- یکی از کار های خوب شرکت نامیرا  آسان شدن کار شما در حذف ضامن و سند های تضمینی مانند چک سند و.... می باشد

2-تنوع در کالا های امروزی

3-تحویل فوری کالا به صورت ارسال توسط تیپ باکس و یا... در مورد محل مورد نظر شما

4-تضمین کیفیت کالا و خدمات ارائه شده به مشتریان و سالم رسیدن کالا به درب منزل

5- شرکت نامیرا تمام کالاهایی در شرکت خود قرار داده است به صورت مستقیم از شرکت سازنده تحویل گرفته و تمام واسطه گرانی که این وسط وجود دارد را حذف کرده است.

یکی دیگر از ویژگی هایی که شرکت نامیرا نسبت به شرکت های دیگر دارد این است که ارسال به سراسر کشور و یا درخواست محصولات  از سراسر کشور پذیرفته می شود.

مدت زمان ارسال کالا

ارسال کالا بستگی به محل زندگی شما دارد که در کجا زندگی می کنید. اگر شما در تهران هستید و درخواست خرید اقساطی لوازم خانگی را دارید 2 روز طول می کشد که محصول مورد نظر شما به دستتان برسد اما اگر در شهرستان می باشید متاسفانه به دلیل اینکه کرونا تمام کارها را دچار اشکال کرده است چیزی حدود 5 الی 7 روز کاری طول می کشد که محصول مورد نظر شما به دستتان برسد.

جمع بندی

در آخر به این نتیجه گیری می رسیم شرکت نامیرا یک شرکت فروش کالا های خانه می باشد که به دو صورت می توان از آن خرید کرد. یکی روش قسطی است و دیگری نقدی و به صورت پرداخت کامل پول. شرکت نامیرا برای خرید قسطی یک سقف مبلغ برای مشتریان تعیین کرده است که مبلغی در حدود 2 میلیون الی 20 میلیون می باشد. این را در نظر داشته باشید همانگونه که در بالا گفته در اینجا نیز تاکید می کنیم که افرادی که سنی بالای 65 سال دارند باید یک چک با ضامن ارائه دهند.

بازخوردها
    ارسال نظر