فروش اقساطی یخچال فریزر پاکشوما

خانم رجایی چهارشنبه 17 دی 1399 - 13:40
فروش اقساطی یخچال فریزر پاکشوما
اگر به دنبال یک محصول با کیفیت و مطمئن از یخچال و فریزر هستید، برند پاکشوما با پرداخت یک هزینه مناسب می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.


تاریخچه یخچال

به علت نبود تکنولوژی در گذشته، برای نگه داری مواد غذایی از چشمه ها، کوه ها و یا غارهای زیرزمینی استفاده می شد. مثلا برای فاسد نشدن پنیر و نگهداری از آن، پنیر را در ظرفی سربسته در چشمه هایی که سایه هم بود، می گذاشتند تا سالم بماند.

اولین یخچال دنیا  را  “ویلیام کولین” در سال ۱۷۴۸ میلادی در دانشگاه گلاسکو رونمایی کرد. این یخچال سازوکاری بسیار ساده داشت که باعث شد دانشمندان دیگری برای ساخت یخچال وارد عمل شوند با گذشت زمان در سال ۱۸۵۳ نخستین یخچالی که توانست روزانه یک تن یخ تولید کند به دست دانشمند دیگری از کشور آمریکا به ثبت رسید. به طور کلی تحولات یخچال با پیشرفت تکنولوژی رویه مثبت به خود گرفت، تا جایی که امروزه فقط عملکرد و تکنولوژی برای ارزیابی یک یخچال مورد محاسبه قرار نمی گیرد و طراحی و زیبایی یخچال هم از فاکتورهای مهم در انتخاب افراد شده است.

یخچال پاکشوما

شرکت تولیدی صنعتی پاکشوما با هدف تولید لوازم‌خانگی بزرگ و کوچک در سال ۱۳۵۴ ایجاد شد و در حال حاضر پس از چهل و پنج سال فعالیت، یکی از بهترین و برترین تولید کنندگان صنعت لوازم خانگی ایران و خاورمیانه است. محصولات پاکشوما در پنچ گروه محصول یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی و کولر گازی با توجه با نیازهای بومی کشورمان و مناطق بازار هدف صادراتی تولید شده و روانه بازار می شوند.

شرکت پاکشوما در تولیدات یخچال و فریزر به اصل کاهش مصرف انرژی و کالای پرقدرت و با کیفیت اعتقاد دارد و این اصول را در تمامی محصولات خود از جمله یخچال و فریزر ایجاد کرده است. می توانید با فروش اقساطی یخچال فریزر پاکشوما از نامیراکالا این کالا را به راحتی تهیه نمایید.

یخچال پاکشوما

طراحی یخچال فریزر پاکشوما

با اطمینان می توان گفت که یخچال و فریزرهای پاکشوما از نظر طراحی و زیبایی چشمگیر هستند و با توجه به همه سلایق و هارمونی آشپزخانه ها تولید و ساخته شده است. در واقع بسیاری از مدل های یخچال فریزر پاکشوما به تنهایی هارمونی زیبایی در آشپزخانه شما ایجاد می کنند. برند پاکشوما تولیدات متنوعی در زمینه طراحی یخچال فریزر ساید هم دارد که کاربر با توجه به امکانات فوق العاده آنها زیبایی را به همراه راحتی و اطمینان احساس می کند.

بعضی از مدل های یخچال فریزر ساید پاکشوما دارای طبقات و محفظه های طراحی شده ای است که کاربر می تواند حداکثر استفاده را از فضای داخلی آن داشته باشد. همچنین دارای طبقاتی از جنس شیشه ای نشکن هستند که از مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار می باشند.

ویژگی های فنی یخچال فریزر پاکشوما

برند پاکشوما در تمامی محصولاتش از تکنولوژی روز دنیا استفاده کرده است که این مورد شامل حال یخچال و فریزرهای این شرکت می باشد. در ادامه به نکات فنی این محصول در بسیاری از مدل ها در شرکت پاکشوما اشاراتی می کنیم.

  • دارای سیستم نوفراست (برفک زدایی اتوماتیک)
  • سیستم جریان هوای داخلی اجباری(فن دار)
  • سیستم کنترل هوشمند دیجیتال

ساید بای ساید پاکشوما

فروش اقساطی یخچال پاکشوما

یکی از روش هایی که امروزه در خرید، به خصوص خرید لوازم خانگی باب شده است؛ خرید لوازم خانگی اقساطی است. لوازم خانگی پاکشوما از جمله یخچال فریزر پاکشوما دارای  کیفیت بالایی است و همچنین یکی از برندهای موفق و برتر ایرانی است.

نامیرا کالا که یک فروشگاه اینترنتی است ،با ایجاد بستری قابل اعتماد برای طرفین معامله، فرصتی را برای برای تأمین راحت ملزومات زندگی فراهم کرده است. استفاده از شرایط فروش اقساطی نامیرا کالا گزینه بسیار مناسبی است تا بی دغدغه و آسودگی خیال و پیوسته لوازم مورد نیاز خود را خریداری فرمایید. باید این را در نظر داشته باشید که با بهره گیری از فروش اقساطی نامیرا کالا دیگر نیازی به ارائه چک و همچنین ضامن نیست و نامیرا کالا این مشکل شما را در یافتن ضامن و گرفتن دسته چک از بانک به کلی حل کرده است.

با توجه به شرایط ویژه ای که نامیراکالا برای مشتریان فراهم آورده است، می توان از طریق وب سایت ما و یا تماس با کارشناسان اقدام به خرید و تهیه محصول مورد نظرتان داشته باشید و از شرایط به طور کامل آگاهی پیدا کنید.

سخن آخر

اگر به دنبال یک محصول با کیفیت و مطمئن از یخچال و فریزر هستید، برند پاکشوما با پرداخت یک هزینه مناسب می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. شرایط اقساطی در فروشگاه نامیراکالا این امکان را برایتان فراهم کرده است تا به راحتی بتوانید این کالای ضروری را تهیه فرمایید. با مطالعه شرایط اقساطی در نامیراکالا از ویژگی های این خرید می توانید آگاه شوید.

بازخوردها
    ارسال نظر