فروش اقساطی گوشی به بازنشستگان تامین اجتماعی

خانم رجایی پنجشنبه 16 اردیبهشت 1400 - 12:42
فروش اقساطی گوشی به بازنشستگان تامین اجتماعی
شرایط فروش اقساطی گوشی به بازنشستگان تامین اجتماعی در نامیراکالا فرصتی مناسب را برای این قشر زحمت کش است تا کالاهای مورد نیازشان را به راحتی تهیه کنند. درباره شرایط فروش گوشی اقساطی به بازنشستگان بیشتر می خوانیم. 


فروش اقساطی گوشی به بازنشستگان تامین اجتماعی 

خرید کالاهای دیجیتال با توجه به هزینه بالایی که باید در قبال آن پرداخت کرد، اصلا آسان و راحت نیست. یکی از این کالاهای گران گوشی موبایل است که امروزه وجودش در سبد خرید خانوار از الزامات است. دنیای پیشرفت علم و تکنولوژی به گونه ای شده است که بدون داشتن گوشی موبایل امکان زندگی اجتماعی وجود ندارد. کار، تحصیل و ارتباطات همه به این وسیله کوچک اما پر کاربرد دیچیتال ارتباط پیدا کرده است. فروشگاه معتبر و آنلاین نامیرا کالا بر آن شده است تا بتواند با ایجاد شرایط فروش اقساطی گوشی به بازنشستگان تامین اجتماعی فرصتی مناسب را برای این قشر زحمت کش قرار داده باشد. در این مطلب درباره شرایط فروش گوشی اقساطی به بازنشستگان بیشتر می خوانیم. 

فروش اقساطی گوشی به بازنشستگان در نامیراکالا

برای تهیه کالاهای دیجیتال از جمله گوشی موبایل در نامیراکالا می توانید بدون مراجعه به بانک و داشتن چک و ضامن با کمترین کارمزد اقدام به خرید اقساطی گوشی موبایل به بازنشستگان تامین اجتماعی نمایید. شرایط اقساطی بستگی به کالای انتخابی شما دارد که این شرایط اقساطی برای موبایل و کالاهای دیجیتال 6 ماهه می باشد.

خرید گوشی موبایل 

گوشی موبایل

خرید گوشی موبایل با توجه به گستردگی در مدل ها کار آسانی نیست. هر مدل از گوشی دارای قابلیت های مختلفی است که انتخاب گوشی موبایل را برای افراد بسیار سخت می کند. گوشی موبایل از پرفروش ترین کالاهای دیجیتال است. در این مطلب درباره نکات مهم در ارتباط با خریداری گوشی موبایل می پردازیم تا شاید بتوانید راحت تر انتخاب خود را انجام دهید. 

ابعاد گوشی

اولین موردی که باید در ارتباط با خرید گوشی موبایل به آن دقت کنید ابعاد گوشی موبایل است. خیلی از افراد گوشی های موبایل با ابعاد بزرگ را نمی پسندند. اما کسانی که گوشی موبایل را برای استفاده در بازی و تماشای فیلم احتیاج دارند، استفاده از گوشی های بزرگ را ترجیح می دهند. پس قبل از خرید با توجه به نوع استفاده خودتان به ابعاد گوشی موبایل توجه کنید. 

جنس بدنه گوشی موبایل 

از موارد مهم در انتخاب و خرید گوشی موبایل دقت به جنس بدنه آن است. بدنه گوشی از سه قسمت صفحه نمایش، اسکلت اصلی و قسمت پشت دستگاه تشکیل شده است. صفحه نمایگر از جنس شیشه است. 

اسکلت اصلی گوشی 

اسکلت اصلی گوشی در مدل های پلاستیکی، آلومینیومی و استیل وجود دارد. 

بدنه گوشی موبایل

فریم پلاستیکی 

گوشی های قیمت پایین تری دارند از این فریم استفاده می کنند. در این صورت قیمت تمام شده گوشی پایین می آید. طبیعتا این گوشی ها به ضربه و افتادن مقاومت کمتری نشان می دهند. 

فریم آلومینیومی 

گوشی هایی که دارای فریمی از جنس آلومینیوم هستند، نسبت به انواع پلاستیکی از مقاومت بیشتری برخوردار هستند. استفاده از این گوشی باعث می شود که وزن گوشی پایینتر بیاید. 

فریم استیل 

این فریم از مقاومت بالایی برخوردار است که معمولا در گوشی های آیفون می بینیم. 

قسمت پشت موبایل 

قسمت پشت موبایل می تواند از جنس پلاستیک، شیشه و آلومینیوم باشد. استفاده از پلاستیک باعث کم شدن وزن گوشی می شود ولی در مقابل خط و خش مقاومت کمتری دارد که حتما باید از یک محافظ استفاده کنید. این مدل از گوشی ها ارزانتر هستند. 

در گوشی هایی که قسمت پشت از شیشه است ظاهر زیبایی ایجاد می شود ولی خب مقاومت کمتری دارد و باید خیلی مواظب باشید. مراقب بود. در برخی از گوشی ها هم در این قسمت از آلومینیوم استفاده می شود . مقاومت بیشتری هم نسبت به جنس شیشه و پلاستیک دارند. 

دوربین موبایل 

دوربین موبایل

دوربین های موبایل هم در حال پیشرفت و به روز شدن هستند. برای همین خریداران گوشی موبایل هنگام خرید دچار سردرگمی می شوند. تعداد بالای لنزهای موبایل پیچیدگی را در خرید موبایل بیشتر کرده است. از انواع لنزها می توان به لنز واید، تله فوتو و لنز التراواید و ماکرو و عمق اشاره داشت. 

لنز واید 

اصلی ترین نوع موبایل از جنس واید است. کیفیت این دوربین در کیفیت عکس های شما بسیار تاثیر دارد. 

لنز تله فوتو 

این لنز بیشتر برای بزرگنمایی و زوم مورد استفاده قرار می گیرد. این لنز فاصله کانونی بیشتری نسبت به لنز های واید دارد. 

لنز اولتراواید 

این لنز ها دارای زاویه دید بالاتری نسبت به لنزهای واید هستند. این لنزها در عکس های عریض مورد استفاده قرار می گیرد. ثبت عکس با گستره بالا در موبایل هایی که دارای این نوع لنز هستند، امکان پذیر است. 

لنز ماکرو 

این لنز برای ثبت کردن عکس هایی مورد استفاده قرار می گیرد که دارای فاصله بسیار کم است. جزئیات بسیار دقیق با فاصله کم را می توان با این نوع لنز تصویر برداری کرد. 

لنز عمق 

برای ثبت عکس های پرتره مورد استفاده قرار می گیرد. این لنز سوژه اصلی عکس را نشان می دهد و پس زمینه تصویر را تار می کند. 

سخن آخر 

در این مطلب اطلاعاتی کلی را درباره شناخت از موبایل بیان کردیم تا با شناخت بهتری گوشی موبایل مورد نیازتان را انتخاب کنید. فروش اقساطی گوشی به بازنشستگان در نامیراکالا دارای شرایط مناسب و ویژه ای است که می توانید برای انجام مراحل خرید لوازم خانگی اقساطی و یا کالاهای دیجیتال به وبسایت ما مراجعه کرده و یا با کارشناسان این فروشگاه در ارتباط باشید. 

بازخوردها
    ارسال نظر