فروش اقساطی تلویزیون ال ای دی سام الکترونیک

خانم رجایی دوشنبه 22 دی 1399 - 11:02
فروش اقساطی تلویزیون ال ای دی سام الکترونیک
تلویزیون ای ای دی سام الکترونیک در نامیراکالا در شرایط ویژه فروش اقساطی تلویزیون ال ای دی سام الکترونیک هم به صورت نقدی و هم اقساطی به فروش می‌رسد.


 سام الکترونیک

سام الکترونیک یک برند معروف در زمینه تولید در عرصه لوازم خانگی است. این شرکت در سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده و با هدف ارائه سرویس و خدمات پس از فروش کالا برای لوازم الکترونیکی که شامل لوازم خانگی، صوتی و تصویری، کامپیوتری و قطعات این وسایل می شد. شروع به کار کرد. این شرکت گارانتی محصولات سامسونگ را نیز بر عهده دارد. دامنه فعالیت شرکت سام الکترونیک به تولید در محصولات و لوازم خانگی معطوف نمی شود، بلکه در زمینه محصولات صوتی و تصویری نیز بسیار موفق فعالیت دارد. در این مقاله قصد آن است که درباره  تلویزیون ال ای دی سام الکترونیک و در ادامه به فروش اقساطی تلویزیون ال ای دی سام الکترونیک بپردازیم.

سام الکترونیک

زمینه ارائه خدمات توسط شرکت سام الکترونیک

شرکت سام الکترونیک در پنج زمینه به مشتریانش ارائه خدمات می دهد. این موارد عبارتند از:

  • واحد فنی مهندسی
  • پشتیبانی فنی
  • امور نمایندگان
  • رضایتمندی مشتری
  • مرکز تماس

ای ای دی سام الکترونیک

فروش اقساطی تلویزیون ال ای دی سام الکترونیک

کیفیت تلویزیون سام الکترونیک، بسیار زبانزد است و به جرات می توان گفت که از بهترین تلویزیون های ایرانی به حساب می آید. این تلویزیون‌ها در نامیراکالا دارای تنوع بسیاری است.

ویژگی‌های تلویزیون سام الکترونیک قابل تحسین است و از این نظر، می توان با صراحت گفت که قابلیت رقابت با تلویزیون‌های خارجی را دارد. جدا از این، قیمت تلویزیون های ایرانی نیز بسیار مناسب‌ هستند. بنابراین، اگر قصد خرید تلویزیون سام الکترونیک را دارید، پیشنهاد ما این است که حتما از مدل‌های مختلف این برند را در فروشگاه اینترنتی نامیراکالا دیدن فرمایید.

تلویزیون ال ای دی سام الکترونیک

تلویزیون های سام الکترونیک توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. این محصول با قیمت ها و مدل های مختلفی وجود دارد و با نمونه های غیر ایرانی وارد رقابت شده است. می توان گفت که آینده روشنی برای تولیدات این محصول هم در بازارهای داخلی و هم خارجی وجود دارد. می توان حتی اینگونه اظهار داشت که تلویزیون های ال ای دی سام الکترونیک رقیب خوبی برای تلویزیون های سامسونگ است.

تلویزیون های سام الکترونیک دارای مدل های بسیار متنوعی است که هر کدام دارای مشخصات و ویژگی های کاربردی هستند. از این مدل ها می توان به مدل  43T5000 و 0  50T50اشاره داشت که به ترتیب دارای سایز صفحه ال ای دی 50 و 43 اینچی هستند. کیفیت تصویر 2 میلیون پیکسلی در این دو مدل تصاویر جذابی را در نمایش به وجود آورده است.

ال ای دی سام الکترونیک

کیفیت تصویر در تلویزیون ال ای دی سام الکترونیک

از نظر اینکه هنوز تولیدات فیلم های زیادی با کیفیت 4K تولید نشده اند، این شرکت در تولیدات تلویزیون خود به فول HD بسنده نموده است.

از مشخصات دیگری در ارتباط با تلویزیون های ال ای دی سام الکترونیک بهره مندی از سیستم HDMI است که برای آن که محتوای تصویری بسیار با کیفیت دیده شود، از اهمیت زیادی برخوردار است.

به طور کلی با در نظر گرفتن این ویژگی ها و نیز قیمت پایین و مناسب در این محصول، نظر مخاطبان خرید تلویزیون ال ای دی را به خود جلب کرده است.

مشخصات فنی صوتی در تلویزیون های ال ای دی سام الکترونیک

در تلویزیون های ال ای دی سام الکترونیک ساختار پنل به کار رفته در آن از نوع IPS است. این ساختار متناسب با استانداردهای روز دنیا است. ویژگی های این محصول به بلندگوهای پرقدرت آن ارتباط پیدا می کند. با توانی در حدود 20 وات و کیفیت صدای دالبی دیجیتال، اوج لذت را در بازی های کامپیوتری و تماشای فیلم و سریال ایجاد می کند.

شرکت های بزرگ تولید کننده لوازم صوتی و تصویری بیشتر دوس دارند که در تلویزیون هاشان از نسبت تصویر 16:9 استفاده کرده و می توان گفت که شرکت بزرگ سام الکترونیک هم از این قافله به دور نیافتاده است.

خدمات پس از فروش محصولات شرکت سام الکترونیک در ایران

تمامی تولیدات شرکت سام الکترونیک گارانتی طولانی مدت 18 ماهه را دارد. شرکت سام سرویس تحت عنوان نمایندگی برند سام الکترونیک وظیفه تضمین گارانتی محصولات و ارائه خدمات پس از فروش را به خریداران این برند را دارد.

شرایط فروش اقساطی محصولات سام الکترونیک از نامیراکالا

این بسیار دارای ارزش است که در ساخت محصولات تولید شده توسط شرکت سام الکترونیک از قطعات اصلی استفاده می‌شود و در نتیجه افت قیمت زیادی را در مقابل تولیدات برندهای سرشناس خارجی را ندارند از این رو ممکن است برای برخی از افراد کم درآمد جامعه خرید این محصولات دشوار باشد و متقاضی خرید قسطی محصولات سام الکترونیک باشند، در نامیراکالا محصولات این برند هم به صورت نقدی و هم اقساطی به فروش می‌رسد شما عزیزان می‌توانید با تماس با کارشناسان این فروشگاه از وجود داشتن و شرایط فروش اقساطی لوازم خانگی سام الکترونیک اطلاع یابید.

سخن آخر

تلویزیون های سام الکترونیک علاقه مندان زیادی را به خود جلب کرده است. این محصول با قیمت ها و مدل های مختلفی در بازار وجود دارد و با نمونه های غیر ایرانی به خوبی رقابت می کند. می توان گفت که آینده روشنی برای تولیدات این محصول هم در بازارهای داخلی و هم خارجی پیش بینی می شود. می توانید با شرایط خرید از لوازم خانگی اقساطی مناسب از نامیراکالا و از محصولات شرکت سام الکترونیک رضایت مندی واقعی را داشته باشید.

بازخوردها
    ارسال نظر