لوازم خانگی اقساطی مجیک

خانم رجایی سه شنبه 18 آذر 1399 - 20:21
لوازم خانگی اقساطی مجیک
برای خرید اینترنتی لوازم خانگی اقساطی مجیک بودجه در نظر گرفته خود را هم تعیین کنید تا در هنگام انتخاب دچار سردرگمی نشوید. با دانستن ویژگی های فنی دستگاه انتخابی هم بهتر است که آشنا باشید.


لوازم خانگی اقساطی مجیک

خرید لوازم خانگی به خاطر بالا رفتن قیمت ارز و هزینه ها به یک معضل و مشکل برای خانواده های ایرانی و مخصوصا جوان تبدیل شده است. با توجه به شرایط موجود، قدرت خرید پایین آمده و بسیاری از متقاضیان خرید لوازم خانگی نمی توانند به یک باره مبلغ زیادی را برای خرید لوازم خانگی صرف کنند. از این رو در فروشگاه اینترنتی نامیرا کالا شرایط ویژه ای را برای هم وطنان عزیز فراهم کرده ایم تا بدون هیچ دغدغه ای بتوانند لوازم خانگی مورد نیازشان را از بهترین برندها تهیه کنند. لوازم خانگی اقساطی مجیک عنوان این مطلب است که به آن می پردازیم.

  لوازم خانگی مجید

لوازم خانگی مجیک

ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد فکر کنید که مجیک یک برند ایرانی است. در حالی که این برند برای کشور کره جنوبی است. این برند فعالیت خود را از سال 1985 شروع کرده است. لوازم خانگی مجیک امروزه به بسیاری از کشورها صادر می شود که یکی از این کشورها ایران است. فروشگاه ها و بسیاری از سایت ها اقدام به فروش این محصول می کنند.

لوازم خانگی مجیک دارای افتخارات و گواهینامه بین المللی است و علاوه بر آن تا به امروز جوایزی را در زمینه طراحی به خود اختصاص داده است.

شرکت تانگ یونگ مجیک کره جنوبی که در ایران به نام برند مجیک شناخته می شود در سال 1981 میلادی (۱۳۶۰ شمسی) تأسیس شد و به دنبال آن حضور محصولات مجیک در بازار کره‌ی جنوبی از سال 1985 میلادی شروع شد و توانست با بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته و مدرن در مدت زمان کوتاهی به جایگاه اولین تولیدکننده در محصولات  گرمایشی و سرمایشی در کشور کره برسد و سپس با تولید انواع لوازم خانگی جایگاه خود را در بازار آن کشور در جهت نوآوری و وسعت بخشیدن به دانش و تکنولوژی در طراحی و تولید لوازم خانگی برقی ارتقاء دهد. امروزه محصولات مجیک به 60 کشور دنیا از جمله ایران صادر می‌شوند.

لوازم خانگی مجیک

خرید اقساطی لوازم خانگی مجیک

اگر برای خرید لوازم خانگی و یا انتخاب یک برند برای جهیزیه خود هستید، مجیک می تواند یک انتخاب خوب باشد. با توجه به گسترده شدن فضای مجازی و اینترنت، خرید آنلاین و اینترنتی بسیار در میان افراد باب شده است. خرید اینترنتی لوازم خانگی اتاق تمیز جایگزین خوبی برای خوید حضوری شده است. شما با مراجعه به سایت نامیراکالا می توانید یک خرید موفق داشته باشید.

بهتر است که برای خرید اینترنتی لوازم خانگی اقساطی مجیک بودجه در نظر گرفته خود را هم تعیین کنید تا در هنگام انتخاب دچار سردرگمی نشوید. با دانستن ویژگی های فنی دستگاه انتخابی هم بهتر است که آشنا باشید.

خرید اقساطی لوازم خانگی نامیرا کالا

با توجه به شرایط فعلی نامیرا کالا سعی دارد تا با در نظر گرفتن همه جوانب شرایط ویژه های را برای برای قشر زحمت کش جامعه بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی و خانواده معظم ایشان در نظر گرفته است.

شعار مخصوص نامیراکالا فروش محصولات بدون واسطه و با کیفیت است. در همین زمینه نامیراکالا افتخار دارد که تا به امروز رضایت مشتریان عزیز را براورده کرده است.

  1. باید این را در نظر داشته باشید که با بهره گیری از فروش اقساطی نامیرا کالا دیگر نیازی به ارائه چک و حتی نیست. نامیرا کالا مشکل شما را در پیدا کردن ضامن و گرفتن دسته چک از بانک به کلی حل کرده است. از دیگر شرایط استثنائی فروش اقساطی نامیرا کالا این است که تعداد اقساط برای استفاده و خرید لوازم خانگی مورد نیاز بین 5 تا 12 قسط می باشد.
  2. از دیگر شرایط مهمی که فروشگاه نامیرا کالا برای مشتریان خود ایجاد کرده است، این است که سن خریدار می تواند زیر 65 سال باشد تا از این خدمات برخودار شوید. با به وجود آوردن این شرایط، نامیرا کالا مجموعه ای زیاد از مشتریان خود را دارا است.

فروش ماشین ظرفشویی اقساطی مجیک

این خرید ویژه مشتریانی است که به دنبال خرید از برندهای شناخته شده و معتبر هستند. برندهای بزرگ در همه جای دنیا کیفیت و طراحی بی نظیر خود را به رخ می کشند. مجیک از انواع برندهایی است که با تولیداتی مانند، اجاق گاز، آبسردکن، آبمیوه گیری به شهرت جهانی رسید. اما در خصوص ماشین ظرفشویی باید بگوییم که با این برند و کیفیت عالی توانست وارد خانه اکثر افراد بشود. قیمت مناسب و طراحی چشمگیر این محصول توانست مخاطبان بیشماری را به خود جذب کند.

خدمات پس از فروش محصولات مجیک در ایران

گارانتی بسیار خوب، پاسخگو و مطمئنی در ایران یکی دیگر از امتیازات محصولات Magic است که در این زمینه نسبت به بعضی از برندهای خارجی بهتر و مناسب تر است.

شرکت سهند الکترونیک کیش، نمایندگی برند مجیک در ایران را بر عهده دارد. این شرکت در زمینه عرضه و خدمات پس از فروش محصولات مجیک فعالیت می کند. شرکت سهند الکترونیک به صورت تمام وقت آماده رسیدگی به مشکلات و ارائه خدمات پس از فروش به خریداران برند مجیک است.

ظرفشویی مجیک
فروش ماشین لباسشویی اقساطی مجیک 

برای اینکه شستشوی خوبی را از ماشین لباسشویی برای لباس هایتان شاهد باشید، باید ماشین لباسشویی مطمئنی را انتخاب کنید. دقت در انتخاب ماشین لباسشویی بسیار اهمیت دارد. با توجه به بالا بودن هزینه های لوازم خانگی به خصوص ماشین لباسشویی، از برندهای معتبر و با کیفیت انتخاب نمایید. لباسشویی های مجیک دارای کیفیت بالایی در تکنولوژی هستند و در کنار آن طراحی های زیبا و بی نظیری را هم دارا هستند. از ویژگی های لباسشویی های مجیک می توان به موارد زیر اشاره کرد. 

  • شستشوی تمیز بدون آنکه به لباس ها آسیبی برسد. 
  • دارای برنامه های مختلف شستشو 
  • دارای تکنولوژی مانع از چروک شدن لباس ها 
  • ضدعفونی و آنتی آلرژی 
  • دارای دیگ استیل ضد زنگ 
سخن آخر 

اگر به دنبال خرید لوازم خانگی اقساطی از نامیراکالا هستید، می توانید از بهترین برندهای لوازم خانگی انتخاب کنید. با گذراندن مراحل ثبت نام و انتخاب کالا و خریداری آن، درب منزل جنس مورد نظرتان را دریافت می کنید. برای اطلاع دقیق از شرایط ویژه ای که در فروشگاه نامیراکالا وجود دارد با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید. 

بازخوردها
    ارسال نظر