لوازم خانگی پاکشوما اقساطی

خانم رجایی چهارشنبه 27 اسفند 1399 - 15:10
لوازم خانگی پاکشوما اقساطی
با توجه به وجود مشکلات هزینه ای برای خرید لوازم خانگی یک راه موثر با عنوان خرید اقساطی لوازم خانگی پاکشوما ایجاد شد.


لوازم خانگی پاکشوما اقساطی

شرکت پاکشوما در جهت تولید لوازم خانگی راه اندازی شده است. این شرکت با همین هدف در سال 1354 تاسیس شده است. در واقع از بزرگترین تولید کنندگان لوازم خانگی در خاورمیانه است که به دلیل کیفیت و خدمات مناسبی که دارد بسیار متقاضیانی را به سمت خود کشانیده است. با توجه به بالا بودن قیمت لوازم خانگی و وضعیت کنونی، راه خرید لوازم خانگی پاکشوما اقساطی از مناسبترین راه های خرید می باشد. می توانید با مطالعه شرایط خرید اقساطی لوازم خانگی در نامیراکالا به خرید اقساطی اقدام نمایید. در ادامه خوب است که با محصولات این شرکت بیشتر آشنا شویم.

لوازم خانگی پاکشوما

پاکشوما در سال 1354 تحت برند لیدی واش با طراحی و تولید اتواع لباسشویی نیمه اتومات کارش را آغاز نمود. در ادامه و داشتن همکاری با شرکت فیلیپس هلند و سپس ال جی کره، پاکشوما به تولید محصولاتش به خصوص ماشین لباسشویی با آخرین تکنولوژی روز در دنیا پرداخت. پاکشوما با همکاری بزرگترین شرکت های تولیدی در زمینه لوازم خانگی مانند هایر ایتالیا، که تشکیل شده از برندهای کندی و هوور و زیرووات است و نیز کمپانی مایدیا به عنوان بزرگترین تولید کننده در زمینه لوازم خانگی، محصولاتش را به بازار داخلی و بین المللی عرضه نمود.

لوازم خانگی اقساطی پاکشوما در نامیراکالا

با توجه به وجود مشکلات هزینه ای برای خرید لوازم خانگی یک راه موثر با عنوان خرید اقساطی لوازم خانگی پاکشوما ایجاد شد. با این فرآیند همه عزیزان صاحب شرایط، به راحتی وسایل و لوازم خانگی مورد نیازشان را از فروشگاه های معتبر و آنلاینی چون نامیراکالا تهیه و خریداری نمایند. با خرید اقساطی خیالتان از بابت هزینه های هنگفت خرید لوازم خانگی راحت است.  

مزیت خرید اقساطی لوازم خانگی در نامیراکالا

  • نیازی به ضامن ندارد.
  • خرید بصورت آنلاین و بدون صرف وقت انجام می شود.
  • کم شدن بار و فشار مالی از خریدار
  • شرایط ویژه برای مستمری بگیران تامین اجتماعی
  • وجود شرایط استثنایی برای افراد زیر 65 سال
  • فروش لوازم خانگی اقساطی برای کارمندان و بازنشستگان شهرداری تهران

محصولات و خدمات شرکت پاکشوما

شرکت پاکشوما در جهت تولید لوازم خانگی بزرگ و کوچک ایجاد شده است که در حال حاضر از بزرگترین شرکت های تولیدی در زمینه لوازم خانگی است. محصولات پاکشوما در 5 گروه قرار دارند که عبارتند از

  1. یخچال و فریزر
  2. ماشین لباسشویی
  3. ماشین ظرفشویی
  4. جارو برقی
  5. و کولر گازی است.

یخچال و فریزر پاکشوما

لوازم خانگی پاکشوما

یخچال و فریزرهای پاکشوما با ایجاد فن آوری جدید و مدرن همچنین تنوع در سایز و رنگ و طراحی این امکان را برایتان ایجاد می کند تا با معیارهای مورد نظرتان اقدام به خرید نمایید. یخچال و فریزر پاکشوما با صرف کم ترین انرژی و جدیدترین امکانات در عرصه تولید قادر به پاسخگویی نیازهای مشتریان است.

ویژگیهای یخچال فریزر پاکشوما

  • دارای سیستم نوفراست برفک زدایی اتوماتیک
  • سیستم جریان هوای داخلی اجباری یا فن دار
  • سیستم کنترل هوشمند دیجیتال

ماشین لباسشویی پاکشوما

در سال 2009 برند پاکشوما در زمینه تولید ماشین لباسشویی توانست بسیار موفق عمل کرد. با همکاری شرکت ال جی بیش از 25% از سهم ماشین لباسشویی را با شعار سود دو جانبه به نام خود کرد .تا جایی که شرکت ال جی تمایل سپردن امتیاز تولید یخچال ساید بای ساید را به پاکشوما پیدا کرد و این به علت تلاش بسیار و موفقیت آمیز شرکت پاکشوما در عرصه تولید لباسشویی بود.

ماشین ظرفشویی پاکشوما

ظرفشویی پاکشوما

برند پاکشوما توانست نسلی جدید از  ظرفشویی پر قدرت و کم مصرف را با برند خود تولید کرده و روانه بازار کند. کیفیت و طراحی در ظرفشویی پاکشوما زبانزد متقاضیان و مصرف کنندگان این محصول است. از مزایای ظرفشویی های پاکشوما موارد زیر را می توانیم اشاره کنیم.

  1. شست و شوی خوب و آسان
  2. ارزان بودن نسبت به مدل های مشابه خارجی
  3. کارایی و عملکرد خوب در آن
  4. کم صدا و کم مصرف بودن
  5. ظرفیت بالا و دو سبده بودن آن
  6. برق انداختن ظرفها و شستشوی عالی ظروف
  7. کم لرزش
  8. جادار

شرکت پاکشوما در زمینه ماشین لباسشویی بسیار موفق عمل کرده است. کیفیت بالا و قیمت مناسب از مزایای بارز در این وسیله است. قدرت بالا و کم مصرف بودن از دیگر ویزگیهای لباسشویی پاکشوما است.

میزان رضایتمندی از محصولات پاکشوما

واحد بازاریابی گروه تولیدی پاکشوما با انجام آمارگیری و پیمایش های کمی دقیق از پنل های مصرف کنندگان در سطحی وسیع، شاخص وفاداری و نرخ خالصی از ترویج کنندگان NPS را اندازه گیری کرده است که میزان رضایتمندی از بازه عدد یک تا ده، عدد 9 است. این عدد نشان دهنده سطح بزرگی از رضایت مشتریان از محصولات این شرکت است.

خدمات پس از فروش در شرکت پاکشوما

برند ثبت شده ای به نام پاک سرویس دارای عددی بیشتر از 700 مرکز در تمام نواحی ایران آماده ارائه خدمات پس از فروش برای محصولات پاکشوما و تهیه قطعات و لوازم یدکی انواعی از لوازم خانگی کوچک یا بزرگ است.

شرایط لوازم خانگی پاکشوما اقساطی

برای آگاهی درباره چگونگی شرایط لوازم خانگی پاکشوما اقساطی بهتر است به وبسایت نامیراکالا مراجعه کرده و یا با کارشناسانمان در این مجموعه در ارتباط باشید. از شرایط فروش اقساطی لوازم خانگی در شرکت نامیراکالا می توان موارد زیر را بیان کرد.

  • در خرید اقساطی از طریق سایت نامیرا کالا دیگر احتیاجی به ارائه چک و ضامن نیست.
  • تعداد اقساط جهت استفاده از خدمات و کالا های مورد نیاز 5 تا 12 قسط است.
  • حداقل خرید در این طرح 20،000،000 ریال و حداکثر خرید 200،000،000 ریال است.
سخن آخر

شرکت پاکشوما لوازم خانگی خود را با بهترین کیفیت و به روزترین طراحی ها تولید کرده و روانه بازار می کند. با مطالعه و آگاهی از شرایط  لوازم خانگی پاکشوما اقساطی در نامیراکالا، کالاهای مورد نظرتان را به صورت اقساطی تهیه نمایید. با ما و کارشناسان مجموعه بزرگ نامیراکالا در ارتباط باشید.

بازخوردها
    ارسال نظر