خرید مبل اقساطی تهران

خانم رجایی پنجشنبه 2 اردیبهشت 1400 - 13:01
خرید مبل اقساطی تهران
به دلیل تورم و گرانی و بالا بودن قیمت مبلمان، خرید مبل اقساطی رایج شده است. در این مطلب با عنوان خرید مبل اقساطی تهران به شرایط خرید این کالا در نامیراکالا می پردازیم.


خرید مبل اقساطی تهران

خرید مبل از الزامات در زندگی امروزی است و جدای از  اینکه زیبایی را برای خانه ها به ارمغان می آورد. راحتی و آسایش را هم برای افراد خانه و میهمانان به وجود می آورد. پس دیگر به عنوان یک وسیله لوکس به آن نگاه نمی شود و تقریبا در همه خانه ها وجود دارد. به دلیل تورم و گرانی و بالا بودن قیمت مبلمان، خرید مبل اقساطی رایج شده است. در این مطلب با عنوان خرید مبل اقساطی تهران به شرایط خرید این کالا در نامیراکالا می پردازیم.

مبل اقساطی

مبل اقساطی

فروشگاه اینترنتی نامیراکالا برای آسایش و راحتی قشر زحمت کش بازنشستگان در تامین اجتماعی و رفاه بیشتر این عزیزان، شرایط ویژه ای در جهت خرید اقساطی مبل صورت داده است.

شرایط خرید مبل اقساطی تهران از نامیراکالا

اگر قصد خرید مبل اقساطی تهران از نامیراکالا را دارید، بهتر است که از شرایط خرید آن آگاهی یابید. در ابتدا خوب است که این نکته عنوان شود که در خرید مبل به صورت اقساطی از نامیراکالا نیازی به ارائه چک و سفته نمی باشد. البته برای آگاهی از انواع شرایط و نحوه خرید اقساطی بهتر است به مطالعه شرایط خرید اقساطی در نامیراکالا بپردازید.

  1. ورود به سایت و ثبت نام جهت ایجاد یک پروفایل شخصی و یا جهت تماس با شرکت
  2. ارائه مدارک مورد نیاز (آخرین فیش حقوقی، پیرینت سه ماهه حساب ممهور به مهر بانک، شناسنامه و کارت ملی) از طریق اپلیکیشن واتس آپ به شماره 09331810881  و یا مراجعه حضوری به دفتر فروش. 
  3. انتخاب کالا و خدمات مورد نیاز خود
  4. بررسی مدارک توسط کارشناسان در نامیراکالا و تماس با مشتری در جهت تکمیل پروسه خرید
  5. تایید واحد فروش اعتباری
  6. ارسال کالا درب منزل مشتری و صدور معرفی نامه جهت لوازم خانگی اقساطی در نامیراکالا

راهنمای خرید مبلمان

خرید مبل قسطی

مبلمان از وسایل ضروری و مهم در اتاق نشیمن است. مبلمان علاوه بر اینکه باید زیبا باشد، خوب است که راحتی و آسایش را هم به همراه داشته باشد. برای خرید مبلمانی مناسب منزلتان باید یکسری نکات را مد نظر داشته باشید. در ادامه مهم ترین این نکات را بازگو می کنیم. این نکات را مطالعه نمایید تا پس از خریدتان پشیمان نشوید.

انتخاب مبلمان بر طبق اندازه خانه

خوب است که قبل از خرید مبلمان اندازه های اتاق نشیمن خود را در نظر بگیرید. انتخاب درست، زمانی صورت می گیرد که بر طبق اندازه اتاق دست به انتخاب بزنید.

اگر اتاق نشیمن و یا پذیرایی شما بزرگ است، محدوده انتخابی بیشتری را دارید و می توانید هر مبلی را با هر اندازه ای انتخاب کنید. ولی اگر اندازه اتاق نشیمن شما کوچک است، انتخابتان محدود می شود و باید از مبل های جمع و جور و ال شکل انتخاب نمایید.

انتخاب مبلمان هماهنگ با دکوراسیون

هنگامی که قصد انتخاب مبلمانی را دارید، به گچبری های منزلتان، کل فضا و بسیاری جزئیات دیگر دقت شود. حتی به دکوری های چوبی و آینه قدی هم باید دقت شود. مبلمان بهتر است که بر اساس سبک چیدمان و دکوراسیون منزلتان انتخاب شود. مثلا اگر وسایل خانه شما مدرن است، مبلمانتان هم بهتر است که به سبک مدرن انتخاب شود. اگر سبکی کلاسیک دارد، بهتر است که مبلمانی کلاسیک را انتخاب کنید.

بهتر است که با توجه به دکوراسیون منزلتان انتخاب مبلمان صورت گیرد تا هماهنگی در فضا همچنان حفظ شود و نظم در دکوراسیون خانه شما از بین نرود.

اگر دکوراسیون منزل شما ترکیبی از رنگ ها و طراحی های مختلف است، بهتر است از مبلمانی استفاده کنید که ترکیبی از چند سبک باشد.

در سبک های راحتی و کلاسیک می توان از کوسنها و بالشتک های رنگی استفاده کرد.

تعداد مبل را با فضای خانه تان بسنجید

اندازه استاندارد در تعداد مبل ها 7 نفره است ولی با توجه به فضای اتاق می توانید تعداد را تغییر دهید و متناسب با فضای خانه و اتاق نشیمن انتخاب نمایید. بهتر است فضاهای کوچک را با مبل اضافه پر نکنید.

راحتی مبلمان را در نظر داشته باشید

هنگام خرید مبل اقساطی راحتی را هم در نظر بگیرید. مثلا برای استفاده روزانه تان از مبل های راحت و زیبا و متنوع استفاده نمایید.

انتخاب جنس مبلمان

انتخاب مبلمان

بهتر است در خرید مبلمان پارچه رومبلی را انتخاب کنید که زود کثیف نشود و پاک کردنش هم آسان باشد. همچنین در برابر خراشیدگی و ساییدی هم مقاومت زیادی داشته باشد.

پارچه های کتان، چرمی و پشمی برای پارچه رومبلی انتخاب مناسبی هستند. مبل های چرمی خیلی راحت و سریع تمیز و پاک می شوند.

انتخاب رنگ مناسب در مبلمان

رنگ مبلمان تاثیر زیادی در زیبایی دکوراسیون خانه شما دارد. می توانید رنگ های شاد را انتخاب کنید و اگر اهل ریسک پذیری نیستید، همان رنگ های خنثی را برای مبل خود در نظر بگیرید. می توانید رنگ مبلتان را با رنگ کفپوش و یا پرده در نظر گرفته و با ایجاد هماهنگی انتخاب کنید. 

سخن آخر

در این مقاله با شرایط خرید مبل اقساطی در نامیراکالا آشنا شدیم. درباره نحوه انتخاب درست از مبلمان برای خانه هایمان نیز مطالبی را آموختیم. در مقاله فروش مبل راحتی اقساطی نیز موارد خوبی درباره خرید مبل قسطی بیان شده است خوب است مطالعه ای شود تا آگاهی شما عزیزان در باب خرید مبل بیشتر باشد. در پایان این مورد را متذکر شویم که برای خریدی آسان و بی دغدغه از مبلمان می توانید با خرید مبل اقساطی تهران از نامیراکالا با فروشگاه ما، هم از طریق وب سایت و هم تماس با دفتر فروش در ارتباط باشید.

بازخوردها
    ارسال نظر