مبل اقساطی بازنشستگان

خانم رجایی دوشنبه 4 اسفند 1399 - 14:13
مبل اقساطی بازنشستگان
فروشگاه اینترنتی نامیراکالا توانسته است که به صورت اینترنتی برای رفاه بیشتر بازنشستگان، فروش لوازم خانگی اقساطی را راه اندازی کند. در این مقاله تحت عنوان مبل اقساطی بازنشستگان به خرید مبل اقساطی می پردازیم.


مبل اقساطی بازنشستگان

فروشگاه اینترنتی نامیراکالا توانسته است که به صورت اینترنتی برای رفاه بیشتر بازنشستگان، فروش لوازم خانگی اقساطی را راه اندازی کند. این کار برای کم کردن دغدغه هزینه خرید از این قشر زحمتکش است.

در این مقاله تحت عنوان مبل اقساطی بازنشستگان بیشتر به خرید مبل که از کالاهای اساسی و لازم برای هر خانه ای است، می پردازیم.

شرایط فروش مبل اقساطی برای بازنشستگان

در فروشگاه اینترنتی نامبراکالا فروش اقساطی یخچال و فریزر، تلویزیون، انواع اجاق گاز، مبلمان راحتی، فرش، میز تلویزیون، لباسشویی و ظرفشویی وجود دارد که بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی بدون نیاز به چک و ضامن اقدام به تهیه لوازم مورد نیازشان کنند.

در فروشگاه نامیراکالا گروه کالایی مبلمان راحتی و فرش را بدون سود و پیش پرداخت به بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی سراسر کشور در اقساط بلند مدت ارائه مینماید.

خرید مبل

از لذت های زندگی نشستن روی یک مبل راحت و استراحت کردن و یا تماشای یک برنامه مورد علاقه است. برای خرید یک مبل خوب و راحت نیاز به دقت بالا و بررسی یکسری جوانبی هست. اگر می خواهید یک مبل مناسب را تهیه کنید بهتر است تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

از مهم ترین نکات در خرید مبل

بهتر است برای خرید و تهیه یک مبل راحت به موارد زیر دقت نمایید.

تناسب مبل

اندازه و ابعاد از معیارهای مهم در خرید یک مبل مناسب است. باید مبلی را که انتخاب می کنید متناسب با فضایی باشد که قصد قرار گیری در آن را دارد. بهتر است به این مورد بسیار دقت کنید تا بعدا انجام فعالیت های شما دچار اختلال نشود. بهتر است برای انتخاب ابعاد مبلتان به درگاه، ورودی و راهروی منزلتان دقت نمایید.

راحتی مبل

از نکات بسیار مهم در خرید مبل، راحتی آن است. علاوه بر اینکه یک مبل باید زیبا باشد، حتما باید راحت و با کیفیت باشد. چرا که قرار است برای زمانی حدودا چند سال، مبل را داشته باشید. پس راحتی در هنگام خرید باید مورد توجه قرار بگیرد.

شکل و اندازه

شکل و اندازه اتاق نشیمن خود را بشناسید و با توجه به آن مبل خود را خریداری نمایید. اگر نشیمن خانه شما باریک است بهتر است مبلی در اندازه کوچکتر و با تعداد کمتری خریداری شود. زیرا همانگونه که فعالیت های شما را مختل می کند، زیبایی خانه شما را هم از بین می برد و عدم تناسب ایجاد می شود.

کاربرد

در نظر گرفتن کاربرد مبل در هنگام خرید هم دارای اهمیت است. از این جهت که اگر شما به دنبال مبلی هستید که برای تماشای تلویزیون است قرار است مورد استفاده باشد، با مبل که برای مهمانی رسمی است بسیار متفاوت است. معمولا برای استراحت و تماشای برنامه از مبلی U و L  استفاده می شود و برای مهمانی ها از مبل های استیل استفاده می شود.

انتخاب بدنه ای مقاوم از مبل

انتخاب یک مبل با یک بدنه ای محکم از موارد مهم در خرید است. معمولا مبل هایی که دارای قاب هایی چوبی هستند از مقاومت بیشتری برخوردار هستند و عمر بیشتری هم دارند. فریم و قاب های فلزی هم دارای مقاومت زیادی هستند. اما در جا به جایی مبل ها ممکن است که دچار مشکل شوید.

شکل دسته مبل

شاید خیلی به این مورد توجه نشده بوده است که شکل دسته مبل هم در انتخاب مبل اهمیت دارد. همان گونه در نشیمن مبل وسواس و دقت باید به خرج داد، بهتر است که از نظر دسته مبل هم این مورد راحتی، اهمیت داده شود. مثلا یک دسته سفت، نمی تواند در هنگام استراحت و تماشای تلویزیون راحتی را ایجاد کند.

پارچه مبل

از نکات خیلی مهم در خرید مبل راحتی اقساطی انتخاب پارچه رومبلی است. انتخاب پارچه مناسب و باکیفیت هم به زیبایی مبل می افزاید هم عمر مبل شما را بیشتر می کند. پس جنس پارچه و رنگ و طرح آن با توجه به دکوراسیون و فضای خانه شما باید انتخاب شود. بهتر است نسبت به انواع پارچه رومبلی آگاهی پیدا کنید. بعضی از پارچه ها به راحتی تمیز می شوند و بعضی ها هم از جنس نانو هستند که خیس نمی شوند و برای کسانی که بچه کوچک در خانه دارند، مناسب است. رومبلی را از فروشگاه های معتبر خریداری نمایید، بسیار بهتر است.

مبل قسطی

دقت به استایل مبل

بهتر است در خرید اقساطی مبل مبلی را انتخاب کنید که از نظر استایل و کلاس با دکوراسیون اتاقتان همخوانی داشته باشد. مبلی که زیاد توجه را جلب نمی کند یک مبل مناسب برای دکوراسیون مدرن است. مبل هایی که پشتی دارند هم بیشتر مناسب دکوراسیون های سنتی است.

نکاتی مهم در خرید مبل

اگر قصد تعویض و یا خرید مبل را برای خانه تان دارید، بهتر است که موارد و نکات زیر را در نظر بگیرید.

  • اگر مستاجر هستید و مجبور به عوض کردن خانه خود را دارید بهتر است که از خرید مبل های گران قیمت مانند مبل های کلاسیک صرفه نظرکنید. بهتر است که از مبل های سبک و راحت انتخاب کنید تا جا به جایی سختی را تجربه نکنید. گران قیمت هم نباشد تا اگر هنگام اسباب کشی صدمه ای به مبل شما وارد شد، هرینه زیادی را متقبل نشوید.
  • خیلی مهم است که قبل از خرید زیر مبلمان را بررسی کنید. اگر مبلی دست دوم باشد از زیر آن کاملا متوجه می شوید. به قطعات و نحوه قرارگیری اتصالات در مبل هم دقت کنید. به چفت و بست ها در مبل دقت کنید. این مورد را در نظر بگیرید که ممکن است ظاهر یک مبل بسیار زیبا باشد ولی داخل آن از مواد و مواد بی کیفیت استفاده شده باشد.
  • ممکن است که برای خرید مبل، به دلیل بالا بودن هزینه این وسیله دچار مشکل شوید. پس بهتر است که از شرایط خرید مبل اقساطی بازنشستگان استفاده کنید.
  • در انتخاب مبل خود دقت کنید تا از تمیزی دوخت برخوردار باشد. مبل هایی کمی ارزانتر ولی دارای دوختی نامرتب، جلوه بدی دارند و ظاهری نا مرتب را در منزل شما ایجاد می کنند.
سخن آخر

با توجه به در نظر گرفتن همه موارد ذکر شده در انتخاب مبلمان می توانید در نامیراکالا از طریق شرایط مبل اقساطی بازنشستگان استفاده کرده و به راحتی مبلمان مورد نظرتان را با توجه به تنوع بالای محصولات انتخاب کنید.

 

بازخوردها
    ارسال نظر